۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۴۱۲۷۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد؛

نام نویسی۷۸۰ مبلغ لرستانی در سامانه سجام

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان از نام نویسی ۷۸۰ مبلغ خواهر و برادر لرستانی در سامانه سجام خبر داد.
غلامي تبليغات لرستان

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به راه اندازی سامانه جامع اعزام مبلغ با عنوان سجام بیان داشت: این سامانه با هدف ساماندهی و تسهیل دراعزام و استقرار مبلغان راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام غلامی عنوان داشت: این سامانه برای کیفی سازی اعزام مبلغان، با هدف تسهیل اعزام، تأیید احکام، ثبت سوابق فعالیت های تبلیغی و صدور سوابق مبلغان ایجاد شده است.

وی با بیان این که سایت جامع سجام تبلیغات اسلامی با بهره گیری ازاستقرار اعزام مبلغان خواهر و برادر و فراخوان در مورد مناسبت ها اقدام به نام نویسی کرده است، افزود: تاکنون 780نفر از مبلغان برادر و خواهر لرستانی در این سامانه اطلاعات خویش را ثبت کرده اند.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به اعزام روحانیان و مبلغان در مناسبت های گوناگون اظهارداشت: آن دسته از مبلغانی که آمادگی جهت اعزام به امور تبلیغی را دارند با ثبت اطلاعات و شرایط خویش، این امکان را به ادارات تبلیغات اسلامی می دهند تا از حضور آنها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: همه خدمات تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های اعزام و استقرار از جمله صدور گواهی سابقه تبلیغ از طریق این سایت انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: مبلغان برای استفاده از مزایای این سامانه باید اقدام به نام نویسی و کد دائم تبلیغی را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به جمعیت روحانیان و مبلغان استان عنوان داشت: انتظار می رود نام نویسی مبلغان در سامانه سجام سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به نقش حوزه های علمیه در جهت آگاه سازی مبلغان و روحانیان برای نام نویسی در سامانه سجام خاطرنشان کرد: رسانه ها و مطبوعات استان نیز نقش بسزایی در جهت اطلاع رسانی دارند، انتظار می رود در این زمینه نقش خویش را پر رنگ تر کنند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات