۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۴۲۰۷۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

اهانت به پیامبر اسلام، توهین به عزت و آزادگی بشریت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان اهانت به پیامبر(ص) را توهین به سعادت بشری و مانع شدن انسان ها برای رسیدن به تکامل و سعادت دانست و گفت: اهانت نشریه موهن شارلی ابدو، یک فتنه و توهین به پیامبر(ص)توهین به اخلاق، شرف، عزت و آزادگی است.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، گفت: استکبار و رژیم غیر مشروع اسرائیل باید بدانند مسلمانان جهان در برابر توهین آنها به پیامبر اکرم(ص) سکوت نخواهند کرد و دست های آشکار و پنهان و کثیف و پلید آنها را قطع خواهند کرد.

 

وی با اشاره به این که توهین اخیر یک توطئه صهیونیستی اسرائیلی بود، افزود: این اقدامات بیانگر کینه و ترس دشمنان اسلام از اسلام است که پیام انسان دوستی، رأفت و محبت اسلام با فطرت ناپاک استکبار جهانی در تناقض است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به آیه 56 سوره احزاب که می فرماید، «إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیماً»  گفت: این آیه ای است که خداوند و همه فرشتگان به پیامبر اکرم(ص) درود می فرستند و از او به عزت یاد می کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با تأکید بر این‌که دشمن به دنبال خاموش کردن نور الهی است، اظهار کرد: براساس موازین حقوق بشر و موازین ادیان الهی، احدی حق توهین به مقدسات یکدیگر را ندارد و در صورت توهین جرم و خلاق قانون است و با توهین کننده باید برخورد جدی شود.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که از منظر فقهی و حقوقی توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام(ص) باید اعدام شوند، گفت: مجازات این اقدام توهین آمیز که از روی آگاهی و برای ضربه وارد زدن به اسلام و پیامبراسلام(ص) بوده است به فتوای علمای اهل سنت و شیعه، اعدام است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان توهین به پیامبر(ص) را توهین به سعادت بشری و مانع شدن انسان ها برای رسیدن به تکامل و سعادت دانست و گفت: اهانت نشریه موهن شارلی ابدو، یک فتنه و توهین به پیامبر(ص)توهین به اخلاق، شرف، عزت و آزادگی است.

 

وی با اشاره به این که این اقدام صهیونیستی برای مسلمین و آزاد مردان جهان قابل تحمل نیست گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دست های پشت پرده توهین نشریه شارلی ابدو هستند که این دست های پنهان برای همه روشن شده است.

 

وی افزود: دشمنان اسلام با هدف اسلام هراسی و مخدوش کردن چهره ناب اسلام محمدی مزدوران و تروریست ها را برای انجام این اقدامات اجیر می‌کنند، اما مردم جهان بیدار شده و چهره واقعی استکبار جهانی برای همه جهانیان روشن شده است.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که سکوت در این زمینه خلاف امنیت بشری و اصول اسلامی است گفت: استکبار و رژیم غیر مشروع اسرائیل باید بدانند مسلمانان در برابر اهانت آنها به پیامبراکرم(ص) سکوت نخواهند کرد و دست های آشکار و پنهان و کثیف و پلید آنها را قطع خواهند کرد./1307/ت302/ب6

ارسال نظرات