۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۴۲۵۴۴
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد؛

برگزاری مراسم من عاشق محمدم در بقاع متبرکه کاشان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از برگزاری مراسم من عاشق محمدم در بقاع متبرکه شهرستان کاشان خبر داد.
حجت الاسلام محسن ضيايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت السلام محسن ضیایی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به دنبال  اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، مراسم باشکوه من عاشق محمدم در بقاع متبرکه کاشان برگزار شد.

 

وی افزود: مردم شهرستان کاشان در پاسخ به این حرکت ضد انسانی که معارض با اصول و قواعد پذیرفته شده اخلاقی در تمامی ادیان بشری است و ریشه در ذات پلید صهیونیسم بین‌المللی دارد و نشانگر اسلام‌هراسی و عجز توهین‌کنندگان در مقابله منطقی با اسلام است، نه تنها نتوانسته موجب تحقیر مسلمانان جهان گردد، بلکه بیش از پیش ابعاد فراگیر و جهان شمولی پیام های بی‌زنگار آئین پاک محمدی را نمایان می‌سازد انزجار و اعتراض خود را اعلام داشتند.

 

حجت الاسلام ضیایی گفت: در این مراسم ضمن قرائت زیارت پیامبرخاتم(ص) از راه دور، به بیان فضایل پیامبر اکرم(ص) بهانه آفرینش و رحمت للعالمین، ارجمندترین انسان روی زمین از ازلیت تا ابدیت، خورشید روشنگر و رهنمون همه بشریت به سوی خوبی‌ها و پاکی‌ها پرداخته شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: پیامبری که با مکارم اخلاقش کامل‌ترین دین خدا را در ضمیر مشتاقان و خواهندگان کوثر فیاض معارف آسمانی نشاند و بر قلب حق‌جویان دامن  معنا و معنویت روانه ساخت.

 

حجت الاسلام ضیایی گفت: در این مراسم شعارهای کوبنده زائرین بقاع متبرکه همراه با ندای لبیک یا رسول الله دستان آلوده و اجیر شده صهیونیسم جهانی در هتک حرمت به چهره تابناک و درخشان خاتم ألانبیاء حضرت رسول را مورد رسوایی قرار داده و محکوم کردند.

 

به گفته وی، آستان مقدس حضرت علی ابن امام محمدباقر(ع) مشهد اردهال یکی از مهم‌ترین بقاع متبرکه برگزار کننده این مراسم، بود که با قرائت زیارت حضرت رسول و مدیحه‌سرایی و سخنرانی امام جمعه مشهد اردهال برگزار شد.

 

حجت الاسلام ضیایی یادآور شد: این مراسم علاوه بر این آستان مقدس در بقعه متبرکه حبیب بن موسی(ع) کاشان با همکاری اعضای جلسه ختم صلوات هیئت کاروان پیاده کربلای بصیرت حسینی کاشان برگزار شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: این مراسم امشب چهارم بهمن‌ماه نیز پس از نماز مغرب و عشاء در بقاع متبرکه کاشان برگزار خواهد شد./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات