۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۷۵۱
امام جمعه پردیسان هشدار داد؛

فتنه‌گران برای انتخابات مجلس برنامه دارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان با بیان این‌که فتنه گران می‏خواهند برای انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند گفت: شورای نگهبان بار دیگر با تایید و رد صلاحیت‏ها؛ تدبیر خود را نشان می‏دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمين صمصام‌الدين قوامي رييس موسسه تخصصي فقهي مديريت اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان در نماز جمعه این هفته با اشاره به ویژگی‌های اهل فجر، گفت: اهل فجر اهل نور هستند و انقلاب اسلامی بعد از انقلاب‏های مردود و مطرود ظهور کرد.


وی با بیان سرگذشت برخی از انقلاب‏های جهان گفت: انقلاب رنسانس چندین قرن را گرفت و شامل انقلاب در معماری، فلسفه، دین و غیره اتفاق افتاد و دین ستیزی شروع شد و این انحرافات بسیار آسیب‏های فراوانی برای مردم به همراه داشت تا به انقلاب شکست خورده فرانسه رسید.


امام جمعه پردیسان در ادامه افزود: انقلاب فرانسه دچار استدلال دینی بود و گرفتار اسقف‏های بی دین بی هویت بود و رهبری در سال 77 به جوانان سفارش می‏کرد که انقلاب اسلامی را با انقلاب فرانسه مقایسه نکنید که کار اشتباهی است.


حجت الاسلام و المسلمین قوامی با اشاره به چهره خبیث و منافق انگلیس گفت: انگلیس هر زمانی که اسمش بیاید یعنی دو رویی و نفاق و فریب و ما از وجود سفارت انگلیس در کشور نگرانیم.


وی انقلاب‏ها را به دو دسته تقسیم کرد و ابراز داشت: انقلاب‏ها به دو دسته تقسیم می‏شوند یکی انقلاب مجازی و دیگری انقلاب حقیقی، انقلاب اسلامی نماد بارز یک انقلاب حقیقی است و انقلاب مخملی نماد انقلاب‏ مجازی شکست خورده بی هویت است.


امام جمعه پردیسان به تخلف دیپلمات‏های خارجی اشاره کرد و گفت: این بار پنجم است که دیپلمات‏های خارجی با سران فتنه بدون اطلاع دیدار و بحث گفت‏وگو می‏کنند و این نشانه خطر برای کشور است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قوامی از برنامه ریزی مشترک سران فتنه با دشمنان خبر داد و گفت: این فتنه گران می‏خواهند برای انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند و شورای نگهبان بار دیگر با تایید و رد صلاحیت‏ها؛ تدبیر خود را نشان می‏دهد و نقشه دشمنان را از بین می‏برد./978/پ201/ف

ارسال نظرات