۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۴۵۰۸۴
مدیر مدرسه علمیه ولیعصر کهنوج:

مناطق جنوب استان کرمان آمادگی پذیرش مبلغ را دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) کهنوج گفت: برخلاف ذهنیت امنیتی که از وضعیت جنوب استان کرمان وجود دارد این منطقه آمادگی پذیرش مبلغ و روحانی را دارد.
تبليغ در مناطق محروم
حجت الاسلام حمید رضا احمدی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) کهنوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در پاسخ به علت حضور خود در جنوب استان کرمان با توجه به این که اهل اصفهان هست، گفت: زمانی که در اصفهان حضور داشتم نیازها و ضرورت ها محسوس نبود و وقتی از فقر کهنوج می گفتند چندان باور نمی کردم تا این که با به دعوت حجت الاسلام صمصامی مسؤول حوزه کهنوج به این شهر رفتم و فضا را به چشم خود دیدم.
 
 
وی ادامه داد: وقتی در قم بودم حجت الاسلام صمصامی دورنمایی را از وضعیت کهنوج به بنده گفتند و 7 سال گذشته به این شهر هجرت کردم؛ 3 سال هست که مدیر مدرسه علمیه بودهو احساس می کنم که حضور بنده برای طلاب و مردم ثمر بخش بوده و همچنین باعث پیشرفت خودم نیز شده است.
 
 
حجت الاسلام احمدی افزود: حضور در مناطقی مانند کهنوج به ویژه برای طلاب غیر بومی حضوری جهادی است و احساس می کنم که در کنار محرومیت ها و سختی ها فواید زیادی نصیب بنده شده و به هیچ وجه نسبت به طلابی که در قم و اصفهان بودند احساس ضعف نمی کنم.
 
 
وی با اشاره به ذهنیت های منفی نسبت به جنوب استان کرمان، گفت: بسیاری از مردم نسبت به جنوب استان کرمان ذهنیتی امنیتی دارند به ویژه زمان فعالیت عبدالمالک ریگی این فضا بسیار زیاد بود اما در حال حاضر این منطقه بسیار امن بوده و فضای کاملا مناسبی برای حضور روحانیان دارد.
 
 
این استاد حوزه علمیه کهنوج اظهار داشت: مردم جنوب کرمان فطرت دست نخورده ای داشته و بدون شبهه هستند و بنده به همه طلاب و روحانیان این نوید را می دهم که مناطق جنوب استان کرمان آمادگی حضور استاد و مبلغ را دارد و هیچ مشکلی سر را مبلغان نیست؛ مناطقی مثل کهنوج خط مقدم اعتقادی بوده و لازم است که طلاب با حفظ وحدت به سمت این مناطق اعزام شوند.
 
 
وی در پایان گفت: یکی از نیاز های مناطق جنوب کرمان وجود یک مرکز تخصصی فرق و ادیان در این مناطق است زیرا شبهاتی که از سوی گروه های منحرف پخش شده و اقداماتی را که انجام می دهند لازم است که دفع شوند و چنین مرکز تخصصی می تواند از شبهات جلوگیری کند؛ کهنوج آمادگی وجود چنین مرکزی را دارد./9704/ت302/ب4
ارسال نظرات