۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۴۵۸۷۶
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن لبیک گفتن به گفتمان امام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به موقعیت حساس کنونی ایران و جهان اسلام شرکت راهپیمایی 22 بهمن را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و گفت: ملت ایران برای اعلام برائت نسبت به آمریکا و جریان‌های اسلام تیز و لبیک گفتن به مواضع امام(ره) و رهبری به صحنه بیایند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مصطفي موسوي اصفهاني موسوي اصفهاني

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از نعمت های بزرگی که خداوند بر ما منت گذاشته را نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: این نظام به برکت قیام امام(ره) و همت مردم به وجود آمد و ادامه دادن این راه سوی رهبر معظم انقلاب آن را محفوظ داشت.

 

وی با تأکید بر این که باید این نعمت بزرگ الهی را پاس بداریم، گفت: پاسداری آن افزون بر شکر به درگاه الهی، با نگه داشتن صحنه های انقلاب ممکن است؛ یکی از بزرگ ترین صحنه های پرشکوه انقلاب، شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن است.

 

 مدیر حوزه های علمیه استان همدان با بیان این که در طول این 36 سال با عنایت خداوند متعال جمهوری اسلامی هر روز با قوت و قدرت بیشتری به پیش می رود، ابراز داشت: این موفقیت ها به برکت حضور مردم در صحنه های گوناگون رقم خورده است.

 

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با اشاره به آیه«هُوَ الَّذی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنینَ» گفت: خداوند به پیامبر(ص) می فرماید من شما را با یاری خود و به واسطه مؤمنین یاری کردم؛ همان گونه که رسول خدا(ص) با نصر الهی و با حضور در صحنه مردم توانست حکومت اسلامی را تشکیل و ادامه دهند، ما نیز باید با اقتدا به سیره آن حضرت در این راهپیمایی ها شرکت کنیم.

 

 وی با توجه حساسیت مذاکرات هسته ای در مقطع کنونی، حضور در راهپیمایی امسال را بیش از سال های گذشته مهم دانست و خاطرنشان کرد: اخیرا مذاکراتی که با آمریکا انجام شده و تمام دنیا منتظرند ببینند که آیا واکنش عموم مردم نسبت به آمریکا تغییر کرده است یا نه و موضع گیری آنها نسبت به مواضع امام(ره) و رهبری در مقابل مستکبران چیست.

 

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقشه های دنیای استکبار علیه اسلام، گفت: دشمن اسلام ستیزی را در سرلوحه برنامه خود قرار داده است، به پیامبر(ص) جسارت کردند، داعش را برای معرفی اسلامی خشن و با میل خود و به راه انداختند و منطقه را به خاک خون کشیده اند؛ بنابراین لازم است ما هرچه با شکوه تر در این راهپیمایی شرکت کنیم و عموم امت اسلامی ایران به دعوت امام راحل و رهبری لبیک بگویند./928/ت302/ش

ارسال نظرات