۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۴۶۷۹۲
آیت الله نمازی:

آینده نظام و انقلاب به دست فرزندان شهدا و ایثارگران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این‌که آینده نظام و انقلاب به دست فرزندان شهدا و ایثارگران است،گفت: ایام فجر انقلاب را باید به دانش آموزانی تبریک گفت که فرزندان امام و انقلاب هستند و امید رهبر انقلاب به آنها است تا اداره کشور را در دست گیرند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان بعد از ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد کاشان گفت: شما فرزندان پدرانی مجاهد، مقاوم و یادگار دوران دفاع مقدس ملت ایران هستید و این افتخار بزرگی برای شما است، شما باید قدردان سرمایه بزرگی باشید که پدران شما به ارث گذاشته اند و از آن نگهبانی و حفاظت کنید.

 

وی افزود: آینده نظام و انقلاب در اولویت اول باید در دست فرزندان شهدا و ایثار گران باشد زیرا آنها برای انقلاب و نظام هزینه کرده اند و بالاترین سرمایه خود را برای پیروزی و حفاظت از آن بخشیده اند.

 

آیت الله نمازی گفت: انقلاب اسلامی، یکی از نعمت های خدا به ملت ایران است که در دنیای ظلم و بی عدالتی و فساد و در یک هیاهوی جهانی، به ملت ایران عطا کرد و وظیفه همه ما، پاسداری از این انقلاب است.

 

وی تصریح کرد: این انقلاب، اراده خداوند بوده است، زیرا همه قدرت های شرق و غرب، حامی شاه بودند اما اراده خداوند این بود که در آستانه ظهور امام زمان(عج)، یک حکومت مشابه به حکومت آن حضرت به وجود آید و مردم با آن امتحان شوند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پدران شما با تمام وجود برای پیروزی و دفاع از انقلاب اسلامی، سرمایه‌گذاری کردند و شما نیز باید در این مسیر حرکت کنید و امروز که دنیای استکبار برای یک جنگ تمام عیار علیه ایران وارد عرصه شده است، برای دفاع به ابزار علم مجهز شوید.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به این‌که جنگ امروز، جنگ علم است، گفت: خود را به علم مجهز کنید چرا که انسان جاهل قادر به مقابله با عالم نیست و فرزندان شاهد باید به عنوان سرمایه های کشور به همه علوم مجهز شوند.

 

وی تأکید کرد: ایران کشوری است که بیشترین ضربه را به نظام استکبار جهانی زده است، ازاین رو برای آینده کشور، راهی جز علم نیست و جامعه‌ پیروز جامعه ای است که شهروندانی عالم دارد و جوانان در گذراندن فرصت هایشان باید دقت کنند و آن را غنیمت بشمارند.

 

آیت الله نمازی تصریح کرد: اقتدار یک ملت، علم و پاکی مدیران جامعه است و شما دانش آموزان، گوهر گران‌بهای پاکی خود را حفظ کنید که دانشمند پاک برای جامعه مفید است و گرنه دانشمندانی هستند که سلاح کشتار جمعی می سازند.

 

شایان ذکر است، در این دیدار از دانش آموزان برتر دبیرستان شاهد با اهدای جوایزی تجلیل شد./1307/پ202/ب6 

ارسال نظرات