۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۴۶۹۱۰
مدیر حوزه علمیه بناب:

حوزه‌های علمیه شیعی مروج اسلام حقیقی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: رسالت امروز حوزه‌های علمیه شیعی به مراتب حساس‌تر از گذشته است.
مدارس علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب امروز در جمع طلاب این مرکز علوم اسلامی تهذیب نفس، شب‌زنده‌داری و خلوص نیت در تحصیل علوم حوزوی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: درس خواندنتان نیز باید برای جلب رضایت الهی باشد.

 


وی با اشاره به رسالت خطیر طلاب در عرصه‌های تهذیبی و تبلیغی خاطرنشان کرد: اگر خود را سرباز امام زمان(عج) ‌می‌دانید، باید ابتدا خود عامل به گفته‌هایی باشید که سایرین را به رعایت آن دعوت می کنید، در این صورت تبلیغ شما اثرگذاری ماندگارتری خواهد داشت.

 


حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان این‌که رسالت امروز حوزه‌های علمیه شیعی به مراتب حساس‌تر از گذشته است، گفت: دشمنان اسلام با ایجاد گروه‌های افراطی و تروریستی در منطقه به دنبال تخریب چهره حقیقی اسلام ناب محمدی هستند، امروز رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه است که در مقابل این توطئه‌ دشمنان چاره‌اندیشی کند.

 


مدیر حوزه علمیه بناب در ادامه با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی ایران از هر فرصتی برای براندازی انقلاب اسلامی بهره می جویند، گفت: دشمن سال‌ها با ترور، جنگ، فتنه، شایعه‌پراکنی، توطئه تجزیه ایران و بهانه‌های مختلف درصدد براندازی جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، امروز نیز با تحریم‌های ظالمانه به میدان آمده اند.

 


وی با تأکید بر این‌که تحریم‌های اقتصادی و علمی دشمنان بی اساس است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ همیشه حق و افراد آن در مقابله باطل و افراد آن ایستادگی کرده‌اند و این مسأله جدیدی نیست، مادامی که ملت ایران پشتیبان ولایت و خواهان اسلام و مکتب تشیع هستند، دشمنان علیه‌شان دشمنی خواهد کرد.

 


حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 5+1 نیز گفت: ابتدا غرب باید حسن نیت خود را نشان دهد، مسأله‌ای که هیچ گاه تحقق نیافته است، در طول 36 سال گذشته ملت ایران جز دشمنی و توطئه هیچ خیری از غرب ندیده اند.

 


مدیر حوزه علمیه بناب با اشاره به این‌که دشمنان برای مقابله با پیشرفت‌های علمی و فناوری در ایران اسلامی دست به هر کاری می زند، افزود: ملت ایران با تبعیت از مکتب ظلم‌ستیزی و آزادگی امام حسین‌(ع) با شعار "هیهات منا الذله" علیه تمام تحریم‌های اقتصادی غرب غلبه می کند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات