۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۴۷۹۱۲

برگزاری اردوی رزمی فرهنگی روحانیان بسیجی بابل

خبرگزاری رسا ـ اردوی رزمی فرهنگی جامعه روحانیت بابل در پادگان شهید بزاز این شهرستان برگزار شد.
بسيج طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد روشن، فرمانده پایگاه بسیج جامعه روحانیت شهید مطهری بابل امروز در حاشیه این برنامه با بیان اهداف برگزاری این اردو گفت: از آنجا که روحانیت در جبهه فرهنگی خط مقدم حضور فعال دارند در آمادگی رزمی و دفاعی هم باید در مواقع ضرورت توان و قدرت داشته باشند.

 

وی افزود: این اردوی نیم روزه  اعضای بسیج شهید مطهری در پادگان شهید بزاز بابل با همکاری بسیج طلاب سعید العلماء و سپاه ناحیه بابل برگزار شد.

 

حجت الاسلام روشن ضمن اشاره به این که روحانیت باید ضمن  حضور در خط مقدم جنگ نرم از آمادگی بالای رزمی نیز برخوردار باشد، تصریح کرد: در راستای تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص گسترش روحیه فرهنگ بسیجی در حوزه های علمیه و افزایش بصیرت در بین روحانیت و آمادگی برای دفاع از ارزش های انقلاب این اردو برگزار گردید.

 

وی ادامه داد: روحانیت به عنوان بازوان ولایت و اهل بیت همواره برای دفاع از اسلام و انقلاب در صحنه حضور دارد و امروز روحانیت در قالب بسیج نقش ارزنده‌ای در مقابله با تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان اسلام و تشیع ایفا می کند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با تأکید بر این‌که روحانیان و طلاب بسیجی امروز ادامه دهنده راه شهدا به ویژه طلاب و روحانیان شهید هستند، یادآور شد: امروز روحانیت در جبهه عظیم تری در عرصه مقابله با تهدیدات جنگ نرم  باید با حضوری جهادگونه وارد شود زیرا دشمن در جنگ نرم و فرهنگی برای نابودی دین و ایمان برنامه ریزی می کند.

 

وی در ادامه ضمن اشاره به دیگر برنامه های انجام شده برای طلاب و روحانیان در این اردو اذعان کرد: این اردوی فرهنگی رزمی در سال در نقاط مختلف همراه با دیدار با ائمه جمعه بخش های تابعه شهرستان بابل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام روشن به تقدیر از نفرات برتر در این اردوی فرهنگی رزمی اشاره کرد و گفت: با همکاری سپاه ناحیه بابل به نفرات برتر با اهدای جوایز تقدیر شد.. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات