۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۴۸۶۶۴
با شرکت هشت هزار نفر؛

مسابقات حفظ قرآن در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف لرستان با شرکت هشت هزار حافظ قرآن در این استان خبر داد.
آزمون جامع حفظ قران کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات حفظ قرآن بین هشت هزار نفر در این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: تلاش در جهت جذب جوانان و نوجوانان و تبیین فرهنگ قرآنی بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان مهم ترین هدف برگزاری مسابقات قرآنی است.

وی با بیان این که مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان در  در دو بخش شفاهی  و کتبی برگزار می شود، افزود: مرحله شفاهی این مسابقات هم اکنون در حال اجرا است.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به این که مرحله شفاهی مسابقات حفظ قرآن توسط مربیان قرآن تا 14 اسفند ماه جاری ادامه دارد، بیان داشت: مرحله کتبی مسابقات قرآنی 15 اسفندماه جاری برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله کتبی مسابقات قرآنی همزمان با سراسر کشور در 11 شهرستان استان برگزار می شود.  

حجت الاسلام عباس زاده ، با بیان این که این دوره از مسابقات در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: مرحله شفاهی این دوره از مسابقات ازدوم اسفند ماه شروع شده و تا 14 اسفند ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: مرحله کتبی این دوره از مسابقات نیز 15 اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور در 11 شهرستان استان لرستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان لرستان در ادامه عنوان داشت: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات