۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۲۴۹۷۳۸
استاد حوزه علمیه گیلان:

شیعه فرهنگ خود را مدیون حضرت زهرا است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گیلان با بیان این که شیعه فرهنگ خود را مدیون حضرت زهرا(س) هست، افزود: اگر ما شعیه هستیم مدیون مبارزات و سخنرانی های شیوا بلیغ و مستدل حضرت در در دفاع از اسلام ناب محمدی است.
استاد حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام خیرالله ناصح نصیحت گو، استاد حوزه علمیه گیلان امشب در مراسم بزرگداشت دهه اول فاطمیه در حوزه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت، اظهار داشت: خداوند اولاد حضرت زهرا(س) را  امناء خود بر روی زمین قرار داده است.

 

وی با بیان این که  اهل بیت(ع) بهترین الگو برای انسان ها هستند، افزود: مادامی که همه ما خود را پیرو اهل بیت(ع) بدانیم و از دستورات آنها پیروی کنیم آسیبی نخواهیم دید.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که انسانیت مدیون حضرت فاطمه(س) است، افزود: همه نمادهای یک  انسان کامل به بهترین صورت در زندگی حضرت زهرا(س)  نمایان است.

 

حجت السلام ناصح نصیحت گو با بیان این که حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای دختران و مادران جامعه اسلامی ماست تصریح کرد: بانوان جامعه در حفظ حجاب، عفاف و وقار خود به وجود حضرت زهرا(س)  تأسی بجویند.

 

وی با بیان این که شیعه فرهنگ خود را مدیون حضرت زهرا(س) هست، افزود: اگر ما شعیه هستیم مدیون مبارزات و سخنرانی های شیوا بلیغ و مستدل حضرت در در دفاع از اسلام ناب محمدی  است.

 

استاد حوزه علمیه گیلان با بیان این که حضرت  فاطمه(س) شهیده دفاع از ولایت و امامت است، افزود: همه ما باید با همه توان از ولایت دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام ناصح نصیحت گو با بیان این که فرهنگ فاطمی باید در متن زندگی مردم نهادینه شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ جامعه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، فاطمی شود.

 

وی با اشاره به این که زندگی حضرت فاطمه (س) در همه ابعاد سیاسی و اقتصادی حماسه است، ادامه داد: خطبه فدکیه آن بانوی بزرگ اسلام بهترین منشور برای دفاع از حریم ولایت در جامعه است./950/پ202/ب1 

ارسال نظرات