۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۵۰۹۶۷
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی خبر داد؛

فعالیت علمی 413 مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران از فعالیت 413 مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 هزار طلبه خواهر در این مدارس علمیه در حال تحصیل هستند.
حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نوشهر، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران عصر روز گذشته در گردهمایی مدیران و مسؤولان مدارس علمیه خواهران استان در نوشهر از فعالیت 413 مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 هزار طلبه خواهر در این مدارس علمیه در حال تحصیل هستند.

 

وی با بیان این که در حال حاضر استقبال خوبی از تحصیل در حوزه های علمیه خواهران صورت می گیرد، افزود: به حتم حضور گسترده خواهران در مدارس علمیه موجب تقویت مبانی دینی و فرهنگی در جامعه خواهد شد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران کشور با اشاره به توانمندی های تبلیغی و فرهنگی طلاب خواهر بر ضرورت بهره گیری از توان و پتانسیل آنها در مراکز دولتی تأکید کرد.

 

حجت الاسلام جمشیدی با بیان این که دانشگاه و آموزش و پرورش باید از ظرفیت تبلیغی خواهران طلبه در این نهادهای آموزشی بهره گیرند، تصریح کرد: فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران افراد توانمند و مجربی هستند که می توانند در عرصه تبلیغی نقش آفرینی کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت 21 مدرسه علمیه خواهران در مازندران اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت ارزشمند فرهنگی در جهت تقویت اصول و مبانی دینی در جامعه بهره گرفت.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران، تقویت و توسعه حوزه علمیه خواهران را ضروری دانست و افزود: خوشبختانه نگاه ها در کشور نسبت به حوزه علمیه خواهران عمیق است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طی سال های اخیر با تلاش های صورت گرفته شاهد رشد فضاهای آموزشی در کشور بودیم، افزود: از سال گذشته تا به امروز هر روز ده پروژه عمرانی در کشور افتتاح شد./950/پ203/ب1

ارسال نظرات