۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۵۰۹۹۱
از ابتدای سال جاری؛

بیش از 340 گفتمان دینی در مدارس خرم آباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴۲ گفتمان دینی در مدارس این شهرستان با حضور دانش‌آموزان برگزار شده است.
گفتمان ديني

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در ایام گوناگون سال، 342 گفتمان دینی دانش‌آموزی در مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان این که امروزه تهاجم فرهنگی، جامعه ما و به ویژه جوانان را تهدید می‌کند، برگزاری گفتمان های دینی در مدارس مسأله ای ضروری است.

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: برنامه هایی از قبیل گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها می تواند در آگاه سازی نوجوانان وجوانان مؤثرباشد.

وی روابط اجتماعی، عفاف و حجاب، تکنولوژی نوین، مهارت های زندگی، عرفان های نوظهور، مبانی انقلاب اسلامی، مسائل دینی وزندگی را از جمله موضوعات برگزاری گفتمان های دینی بیان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی تصریح کرد: برگزاری گفتمان هایی با محوریت آسیب های فکری و رفتاری دشمن در جامعه و بصیرت دینی از دیگر موضوعات گفتمان های برگزار شده در مدارس است.

وی پاسخگویی به شبهات و سؤالات دانش آموزان در زمینه مسائل اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، کمک به رشد و ترویج فضایل اخلاقی از مهم ترین اهداف اجرای طرح گفتمان های دینی بیان کرد.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان، مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری گفتمان های دینی است.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: سخنرانان این گفتمان ها از اساتید و روحانیان برجسته استان قم بوده اند./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات