۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۵۲۸۰۰

مراسم تشییع پیکر شهید مقاومت و مدافع حرم در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر شهید مقاومت و مدافع حرم هادی جعفری با حضور پر شور و گسترده مردم در آمل برگزار شد.
شهيد مدافع حرم شهيد مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رسا در آمل، مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم، هادی جعفری امروز با حضور پر شور و گسترده مردم در شهرهای آمل و دابودشت برگزار و پیکر این شهید گرانقدر در روستای رییس آباد از توابع بخش دابودشت آمل به خاک سپرده می شود.


حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که شهدا سرمایه های گرانقدر و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: شهدا در مسیری ارزشمند گام برداشته و زمینه سعادت و تعالی را فراهم کردند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که شهدا برای احیای ارزش ها پا به
میدان نبرد حق علیه باطل گذاشته و تلاشی ارزشمند در این عرصه از خود داشتند، خاطرنشان کرد: باید برای همیشه در مسیر نورانی شهدا حرکت کنیم که این امر ارزنده سبب سعادت انسان می شود.


وی با اشاره به این که شهدا با نثا
ر خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش های والای اسلامی را در جامعه فراهم کرده اند، گفت: یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده ای برای آیندگان خواهد شد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، افزود: شهدا رفتند و ما باید در راستای اهداف و آرمان های ارزنده آنان حرکت کنیم و تلاش کنیم تا ادامه دهنده واقعی سیره گرانقدر این عزیزان باشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حضور گسترده و پرشور مردمی در مراسم تشییع پیکر پاک شهید هادی جعفری فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه تعالی ایران اسلامی را فراهم کردند و اینک وظیفه ما است تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ ایثار و مقاومت زمینه ساز عظمت نظام اسلامی می شود، گفت: حرکت در راستای فرهنگ ایثار و مقاومت توانسته نظام اسلامی را در  مسیر ارزشمندی قرار دهد که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا و بهره گیری از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.


گفتنی است؛ شهید گرانقدر مقاومت و مدافع حرم هادی جعفری از فرزندان شهرهزارسنگر آمل در منطقه تکریت عراق به شهادت رسید./1314/پ202/ب

ارسال نظرات