۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۵۵۴۹۰
آیت الله علما:

ایران اسلامی تأثیرگذارترین کشور منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان این‌که دنیا بیدار شده و با قدرت تمام در مقابل استکبار ایستاده است، گفت: امروز ایران و ایرانی، تأثیرگذارترین ها در منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان، امروز در مراسم رژه روز ارتش که در بزرگراه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه برگزار شد، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردمی بی نظیر در جهان است، مردم ایران اسلامی نظام را از خود می دانند و خودشان در متن نظام و حکومت قرار دارند و در طول عمر با برکت نظام نیز امتحان خود را به خوبی پس داده اند.


وی در ادامه افزود: مردم ایران خود را با استقامت‌ ها، مقاومت‌ها و مدیریت‌هایی که در فراز و نشیب 36 سال در مقابل دنیا انجام داده و هم‌چنین خوی استکبارستیزی خود را به اثبات رسانده و امروز همه دنیا این معنا را فهمیده اند. 


آیت الله علما خاطرنشان کرد: انقلاب های کنونی شکل گرفته در دنیا با الهام از تفکر اسلامی ایران و فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری است؛ امروز حق طلبان در گوشه گوشه دنیا در مقابل مستکبران قدعلم کرده و ایستاده اند و یکی از فلسفه های وجودی داعش، النصره و القاعده این است که هرجا فریادی بلند است اینها خودنمایی می کنند.


وی تصریح کرد: هم‌اکنون در سوریه، عراق و یمن بسیج مردمی شکل گرفته است، اینها رمز و راز کار را خوب درک کرده اند و هم اکنون در خیلی از کشورها، ملت با نیروهای مسلح و نظامی همه در یک صف هستند و این در نتیجه نگاه امام راحل است که آینده را خوب مطالعه و ترسیم می کرد و همه را به صمیمیت، دوستی و رفاقت با نیروهای نظامی دعوت می کرد.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز دنیا بیدار شده و با قدرت تمام در مقابل استکبار ایستاده است و به حمدالله نیروهای نظامی ما اعم از ارتش، سپاه و بسیج در خاورمیانه یک قدرت بزرگ محسوب می‌شوند و نشانه آن نیز قرار گرفتن 1+5 در یک طرف میز مذاکره و ایران در طرف دیگر آن قرار دارد، اینها به آسانی تسلیم مواضع نمی‌شوند مگر اقتدار، قدرت و توانمندی را از طرف مقابل ببینند؛ امروز ایران و ایرانی، تأثیرگذارترین ها در منطقه است.


آیت الله علما خاطرنشان کرد: امروز گوشه گوشه دنیا با وجود جمعیت اندک در مقابل استکبار قد علم کرده و این فلسفه وجودی گروهک‌هایی مانند النصره، القاعده و داعش است که مسلمانان در مقابل آنان سکوت نخواهند کرد.


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مردم مسلمان یمن در مقابل بمباران‌های دشمن ایستادگی می‌کنند، گفت: مردم مسلمان این کشور با تحمل شهادت با الگویی از نظام ولایی ایران اسلامی از موضع خود دست برنداشته و با جان و دل از کشور خود دفاع می‌کنند./967/پ202/ب4

ارسال نظرات