۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۵۶۰۷۴
مدیر حوزه علمیه بابل:

رژیم آل سعود در پرتگاه نابودی کامل قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بابل با بیان این که امروز اوضاع امنیتی کشور عربستان به حد بحران رسیده است، اذعان کرد: اوضاع آل سعود جوری نگران کننده است که در مرزهای جنوبی این کشور همه مسؤولان مرزی و فرمانده هان نظامی پا به فرار گذاشته اند و به جده و دیگر شهرهای دور پناه آورده اند.
مدير حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت السلام عبدالعلی پور اکبر، مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل امروز در اجتماع روحانیان و طلاب شهرستان بابل در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء این شهرستان با محکوم کردن جنایات رژیم سعودی در یمن گفت: جنایات رژیم سعودی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع یمن از نگاه هر فرد آزاده و دارای وجدان محکوم است.

 

وی افزود: علمای دلسوز جهان اسلام باید امروز متحدانه این پرسش را مطرح کنند که چرا سلاح و تجهیزات کشورهای اسلامی  به جای حمایت از جهان اسلام و مقابله با رژیم صهیونیستی به سمت یک کشور مسلمان و بی دفاع که تنها آزادی خود را فریاد می زند نشانه می رود؟

 

امام جمعه سابق فارسان با تقدیر از حضور پرشور روحانیان و طلاب شهرستان بابل را برای حمایت از مردم مظلوم یمن خاطرنشان کرد: امروز هر کس در مقابل جنایات سعودی و کشته شدن مردم مظلوم یمن که به بهانه های واهی صورت گرفته است سکوت کند باید در مسلمانی خود شک  کنند.

 

وی به تمدن و پیشینه تاریخی مردم یمن و خدمات زیاد مردم این کشور به اسلام اشاره و خاطر نشان کرد: یمن در بین کشورهای عرب دارای تمدن غنی و بالایی است  که از جمله آن قوم سبا به استناد قرآن است.

 

حجت الاسلام پور اکبر به شخصیت های برجسته یمنی در صدر اسلام تاکنون پرداخت و اذعان کرد: مهم ترین فاتحان در تاریخ اسلام و بی نظیرترین یاران پیامبر اکرم و امیرمؤمنان یمنی بودند.

 

وی حکومت سعودی را در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کرد و گفت: عربستان اجازه داد که رژیم صهیونیستی 60 سال بر خاورمیانه سلطه داشته باشد و حال اسرائیل به بدترین وضعیت رسیده است، سلاح خود را به سمت کشور اسلامی یمن نشان گرفته است.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل به وضعیت کنونی دو جبهه سعودی و ملت انقلابی یمن اشاره  و تصریح کرد: هدف عربستان نابودی منابع حیاتی، صنعت  و زیربناهای یمن را مورد تجاوز قرار داد تا با از بین بردن انقلابیون رییس جمهور مستعفی و فراری یمن را به جای خود بنشاند اما امروز عربستان نتوانست به اهداف خود برسد.

 

وی افزود: حال عربستان با در گیر شدن در اختلافات و داخلی ناکامی در اهداف خود، آبروی خود را سطح جهان از دست داده است.

 

حجت الاسلام پور اکبر با بیان این که امروز اوضاع امنیتی کشور عربستان به حد بحران رسیده است، اذعان کرد: اوضاع آل سعود جوری نگران کننده است که در مرزهای جنوبی این کشور همه مسؤولان مرزی و فرمانده هان نظامی پا به فرار گذاشته اند و به جده و دیگر شهرهای دور پناه آورده اند.

 

وی ادامه داد: عربستان قدرت تحمل و کنترل جنگ را ندارد و انصارالله یمن با مدیریت بسیار هوشمندانه به یقین پیروزی ملت یمن را به ارمغان خواهد آورد و رژیم سعودی سرش به سنگ خواهد خورد/1313/پ202/ب1

ارسال نظرات