۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۵۶۴۱۰
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی:

مسؤولان در خدمت به مردم از تبعیض و بی‌عدالتی پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی با بیان این‌که مسؤولان باید در خدمت‌رسانی به مردم عادلانه رفتار کرده و در تحقق این امر، بین مردم تبعیض قائل نشوند، گفت: غفلت از خدمت رسانی و عمل نکردن به وعده های داده شده به مردم آفت بزرگ و خطری جدی برای نظام است.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در نشست شورای اداری شهرستان جلفا، گفت: مسؤولان باید در خدمت‌رسانی به مردم عادلانه رفتار کرده و در تحقق این امر، بین مردم تبعیض قائل نشوند.


وی با بیان این‌که احترام به ارباب رجوع و رسیدگی بی‌منت به درخواست‌های آنان و خدمات همه جانبه به مردم از ضرورت های جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و به عبارتی ولی نعمت مسؤولان نظام محسوب می شوند که باید قدرشناس آنها بود.


امام جمعه جلفا غفلت از خدمت رسانی و عمل نکردن به وعده های داده شده به مردم را آفت بزرگ و خطری جدی برای نظام دانست و گفت: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فاصله گرفتن از مردم، مدیران را از رسالت اصلی خود دور می‌سازد، مدیر بی‌حاشیه قطعا خدمت‌گزار واقعی مردم خواهد بود.


وی پرهیز از تعدد جلسات اداری و ضرورت به نتیجه رساندن مصوبات جلسات و پیگیری جدی مشکلات مردم را خواستار شد و افزود: بروکراسی اداری آفتی بزرگ در ساختار دولت محسوب می شود، امور مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.


حجت الاسلام انتظاری در پایان ضرورت رعایت حجاب و عفاف و حفظ ارزش های دینی و اسلامی در کنار امر به معروف و نهی از منکر را به مدیران ادارات متذکر شد و اعلام کرد: تبیین ارزش های اسلامی و سوق دادن کارکنان به سمت آن از وظایف مدیران است.


همچنین محسن خادم عرب باغی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس در سخنانی با تأکید بر حفظ و حراست از آثار تاریخی و اماکن گردشگری شهرستان جلفا اظهار داشت: هر کدام از آثار و اماکن تاریخی جلفا می‌تواند به قطب گردشگری و منبع درآمد تبدیل شود که متأسفانه چنین نیست.


وی با بیان این‌که بسیاری از ابنیه‌های تاریخی شهرستان به ثبت ملی رسیده و دارای قدمت تاریخی است و آنچنان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: در صورتی که این اماکن به منطقه آزاد ارس تحویل داده شود، می توان شکوفایی و رشد گردشگری در کنار حفظ ارزش تاریخی این آثار را شاهد بود.


عرب‌باغی با اشاره به تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری منطقه آزاد ارس یادآور شد: ظرفیت های گردشگری موجود دارای توجیه اقتصادی سرمایه گذاری است و می‌تواند منبع کلان درآمدی برای منطقه باشد، امیدواریم با واگذاری امور به منطقه آزاد ارس شاهد رشد صنعت توریسم در شمال غرب کشور باشیم./935/پ202/ح

ارسال نظرات