۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۲۵۸۰۷۵
آیت الله طه محمدی:

استقلال و عزت ایران مدیون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طه محمدی با بیان این که استقلال و عزت ایران مدیون خون شهدا است، گفت: به طور یقین پدر و مادر تک تک شهدا آسمانی هستند که فرزندی آسمانی را تربیت کرده اند.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ظهر پنج شنبه در مراسم تجلیل از والدین شهدای گرانقدر استان همدان، اظهار داشت: هر آنچه که اسلام و انقلاب دارد به برکت خون شهدا است، شهدا به نوعی خط شکن بودند و مسیر را برای همه هموار و مشخص کردند.

 

نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: دشمن امروز در منطقه به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و سعی دارد در عراق، شیعه و اهل سنت را از هم تفکیک کند و به هدف خود برسد.

 

وی در ادامه با اشاره به ایثار و فداکاری های شهدا افزود: رشادت های شهدا برای انقلاب و اسلام، نقشه های دشمنان علیه ایران را خنثی کرده است و این مطلب را دشمنان اسلام به خوبی می دانند.

 

آیت الله طه محمدی با اشاره به فرموده امام راحل که «شهید بهشتی برای مردم ایران یک ملت است»، اظهار داشت: استقلال و عزت ایران مدیون خون شهداست و به طور حتم شهید بهشتی و دیگر شهدای انقلاب جایگاه خود را مدیون مادران و پدران خود هستند.

 

امام جمعه همدان با اشاره به برنامه پدران آسمانی که در مزار شهدا با حضور فرزندان شهدا برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: : به طور یقین پدر و مادر تک تک شهدا آسمانی هستند که فرزندی آسمانی را تربیت کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار داشت: قطعا والدین شهدا از صبر والایی برخوردار هستند، ان شاالله خداوند جایگاهی ویژه به آن ها خواهد داد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز با حضور در این برنامه با اشاره به وفاداری یاران پبامبر اکرم (ص) افزود: پدران و مادران شهدا به ندای امام راحل لبیک گفته و به توصیه امام عصر، فرزندان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 

وی در پایان هدف از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، افزود: خانواده‏های شهدا، این مشعل داران راه اولیا، افتخار روشنایی طرق الی اللّه‏ را به عهده گرفته‏اند./967/پ203/ح

ارسال نظرات