۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۵۸۴۰۵
همزمان با هفته معلم؛

اساتید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم، همایش تجلیل از اساتید مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.
حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حجت الاسلام مشرف، رییس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با اعلام این خبر گفت: این مراسم همزمان با ایام ولادت پرخیر و برکت امام علی(ع) و هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شده است.

 

وی با اشاره به نقش اساتید و معلمان در هدایت جامعه گفت: خداوند در قرآن کریم خودرا نخستین معلم معرفی می کند و در ادامه، پیامبران الهی نقش معلمی و هدایت گری جامعه را عهده دار شدند؛ معلمان نیز با تأسی از سیره و منش انبیای الهی، در مسیر تعلیم و تربیت جامعه گام بر می دارند.

 

حجت الاسلام مشرف خاطرنشان کرد: در این میان، اساتید و معلمان قرآنی، جایگاه خاصی دارند؛ آنها کلام خدا که تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است را در جامعه ترویج می کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم که شب گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین تراشیون و دو تن از اساتید و مربیان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) به ایراد سخن پرداختند./1323/د101/ی

ارسال نظرات