۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۵۹۴۴۰
به همت بسیجیان پاکدشت؛

مزار شهدای ده امام پاکدشت گلباران شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت در مراسم گلباران مزار شهدا گفت: هر مسلمانی که در راه اعتقادات خویش بمیرد شهید است، اما تمایز شهادت شیعه با دیگران، جان دادن در راه خدا است.
هيئت عاشقان ثارالله بسيج سپاه پاكدشت گلباران شهدا حجت الاسلام محمد مسعودي سرگرد كمال محمد بيگي هيئت عاشقان ثارالله بسيج سپاه پاكدشت گلباران شهدا حجت الاسلام محمد مسعودي سرگرد كمال محمد بيگي هيئت عاشقان ثارالله بسيج سپاه پاكدشت گلباران شهدا حجت الاسلام محمد مسعودي سرگرد كمال محمد بيگي هيئت عاشقان ثارالله بسيج سپاه پاكدشت گلباران شهدا حجت الاسلام محمد مسعودي سرگرد كمال محمد بيگي هيئت عاشقان ثارالله بسيج سپاه پاكدشت گلباران شهدا حجت الاسلام محمد مسعودي سرگرد كمال محمد بيگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ظهر امروز مزار شهدای ده امام با حضور فرماندهی و نماینده ولی فقیه و فرماندهان اقشار و حوزه های بسیج محلات گلباران شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمد مسعودی نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت در توصیف شهید و شهادت گفت: پدیده مرگ ردخور ندارد، پس باید بهترین مرگ‌ها را برای خود آرزو کرد.

 

وی با بررسی آیات قرآن در باب شهادت، مرگ شهید را در دو نوع مطرح کرد و افزود: گاهی مرگ شهادت است و گاهی شهادت گونه.

 

حجت الاسلام مسعودی ادامه داد: هر مسلمانی که در راه اعتقادات خویش بمیرد شهید است، اما تمایز شهادت شیعه با دیگران، جان دادن در راه خدا است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از جوان ها خود را ارزان نفروختند، افزود: خیلی از جوان ها به ویژه در دوران دفاع مقدس برای خدا عشوه آمدند و خدا هم به خوبی ناز آنها را خرید و به سمت خود کشاند.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت برپایی این گونه هیئات را در جوار مزار شهدا مؤثر ارزیابی کرد و اذعان داشت با حضور بر سر مزار پاک شهدا انسان تخلیه شده و غم‌ها و غصه ها از بین می رود.

 

سرگرد پاسدار کمال محمد بیگی فرمانده سپاه پاکدشت که نخستین جلسه کاری خود در این شهرستان را تجربه می کرد با بیان طرح تکریم بسیجیان تأکید کرد: همه ما خادم بسیجیان و جان برکفان هستیم.

 

وی همت جهادی را سرلوحه امور خود خواند و تصریح کرد: با پشت میز نشستن کاری پیش نمی رود و باید وارد میدان عمل شویم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت معنویت خانواده بسیجیان را مهم ارزیابی کرد و بر ضرورت رسیدگی و تقویت بیشتر آنان تأکید کرد.

 

وی در پایان با یادآوری شعار سال، خواستار تعامل بیشتر بسیج با دولت و ملت شد.

 

گفتنی است، در ابتدای این مراسم به همت روابط عمومی سپاه پاکدشت، هیأت عاشقان ثارالله با قرائت زیارت عاشورا در کنار مزار پاک شهدا برگزار شد./804/پ202/ب4

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهرا(زهره
Iran, Islamic Republic of
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
بسیجی ساده
0
0