۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۶۰۸۸۸
فرمانده سپاه پاسداران لرستان:

دشمنان درصدد تضعیف کشورهای حامی مقاومت هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به حمله گروه های تروریستی در سوریه و یمن گفت: هدف دشمن از این حملات، تضعیف کشورهای حامی مقاومت است.
مقاومت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز، در آیین بزرگداشت شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان گفت: شهدا سرمایه کشور هستند.

 

وی خدمت به خانواده های شهدا را وظیفه مردم و مسؤولان بیان کرد و افزود: پیشرفت امروز کشور در عرصه های گوناگون مرهون خون شهدا است.

 

کشکولی در ادامه بیان داشت: برگزاری آیین بزرگداشت شهدا، موجب زنده شدن ایثارگری ها و رشادت های آنان می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در سایه ایثارگری و جانفشانی شهدا، امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده و کشوری اثیرگذار در معادلات بین المللی است.

 

فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به دسیسه های دشمن اظهار داشت: دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی، در جهت کم رنگ کردن ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل جوان برنامه ریزی می کنند.

 

کشکولی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته توطئه های فراوانی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی امتحان کردند.

 

وی با اشاره به فعالیت گروه های تروریستی اظهار داشت: دشمنان در سه جبهه داعش، یهودیت و مسیحیت به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران آمده اند تا به قول خودشان با تعامل ما را کنترل و مدیریت کنند.

 

کشکولی با اشاره به فعالیت گروه های تروریستی در برخی کشورها، گفت: دشمنان اسلام در کشورهای سوریه، عراق و یمن درصدد تضعیف کشورهای حامی مقاومت هستند.

 

 فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: به یاری خداوند متعال این گروه ها موفق نخواهند شد.

 

وی با اشاره به انجام مذاکرات بیان داشت: دشمنان اسلام امروز از روی ناچاری و به سبب قدرت و توانمندی نظام جمهوری اسلامی، از در تعامل و مذاکره وارد شدند.

 

گفتنی است، شهرستان دلفان در عملیات حاج عمران 19 شهید و 50 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./9459/پ202/ح

ارسال نظرات