۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۶۰۹۱۳
به همت مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور؛

نرم افزار مجموعه آثار آیت الله قاضی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور با اشاره به محصولات جدید این غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: از محصولات جدید این مرکز می توان به مجموعه آثار آیت الله قاضی اشاره کرد.
آيت‌الله قاضي

حامد باقری، مسؤول غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تشریح فعالیت های این غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: در این غرفه نرم افزار های حوزوی و موضوعی در موضاعات مختلف ارائه می شود.

 

وی با بیان این که نرم افزار های مهم  این مرکز جامع التفاسیر و جامع الاحادیث است، افزود: در این دوره از نمایشگاه چند عنوان جدید رونمایی شده است که از مهم ترین آن ها می توان به نرم افزار، کتابخانه اخلاق اسلامی و حدیث اهل بیت اشاره کرد.

 

 

مسؤول غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در ادامه ضمن برشمردن محصولات جدید این مرکز ادامه داد: از محصولات جدید این مرکز می توان به مجموعه آثار آیت الله قاضی، گنج الحقایق 3، مجموعه آثار آیت الله گیلانی و میزان الحکمه اشاره کرد.

 

 

باقری با برشمردن نقاط ضعف و قوت نمایشگاه افزود: یکی از نکات قوت نمایشگاه ارائه بن های تخفیف خرید کتاب است که قدرت خرید مردم را افزایش داده است. همچنین این که بعضی از موضوعات مانند رسانه های دیجیتال را به مکان دیگری منتقل کرده اند که این نکته مثبتی است.

 

 

وی در پایان افزود: ما چون نرم افزار های خاصی ارائه می کنیم، مشتریان خاص خود را هم داریم. بیشترین قشر مخاطب ما طلاب و دانشجویان هستند که تا به امروز استقبال خوبی از این غرفه داشتند./810/ت302/ح

 

ارسال نظرات