۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۲۶۱۰۱۹
در نمایشگاه بین المللی کتاب؛

ترجمه منتخب الاثر فی امام ثانی عشر عرضه شد

خبرگزاری رسا ـ ترجمه مجموعه منتخب الاثر فی امام ثانی عشر در بخش ناشران عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه شد.
کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی،‌ آثار فاخر این مرجع تقلید در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب به علاقمندان عرضه می شود و تلاش شده است بیشترین آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در این نمایشگاه عرضه شود.

 

کتاب منتخب الاثر فی امام ثانی عشر از جمله آثار مشهور این مرجع تقلید است که شاهکار پژوهشی در زمینه امام زمان (عج) به شمار می‌رود که ترجمه 6 جلدی آن در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

آثار دیگری شامل «امامت و مهدویت»، «انتظار عامل مقاومت»، و «لمحات» که مجموعه‌ای از مقالات است و همچنین کتبی در زمینه معارف دین و توصیه به جوانان ،رهنمودها به جوانان، و اشعار این مرجع تقلید در نمایشگاه قرآن نیز از آیت‌الله صافی گلپایگانی در این نمایشگاه در حال عرضه است.

 

مجموعه آثار حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی به صورت یک نرم افزار با همکاری موسسه دالزهرا و مرکز تحقیقات کامپیوتری نور تهیه شده است که در اختیار علاقمندان گذاشته شده است.

 

علاقه مندان برای بازدید از غرفه انتشارات آیت الله  صافی گلپایگانی در نمایشگاه تهران در مصلی امام خمینی (ره) – شبستان- سالن 11- غرفه یک مراجعه کنند./997/د101/ی

ارسال نظرات