۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۶۱۳۶۲
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

نام نویسی 240 مبلغ بروجردی در سامانه سجام

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از نام نویسی۲۴۰ مبلغ خواهر و برادر در سامانه سجام خبر داد.
سامانه سجام

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به راه اندازی سامانه سجام بیان داشت: این سامانه به منظور مدیریت امور اعزام مبلغ، از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به فعال بودن سامانه سجام در بروجرد عنوان داشت: در این شهرستان تاکنون 240 مبلغ خواهر و برادر در سامانه نام نویسی کرده اند.

 

حجت الاسلام جعفرپور با بیان لزوم نام نویسی مبلغان در سامانه سجام افزود: حوزه های علمیه باید در راستای نام نویسی مبلغان در سامانه سجام با تبلیغات اسلامی همکاری داشته باشند.

 

وی یادآور شد: از این تعداد 150 نفر مبلغ برادر و 90 نفر نیز خواهران مبلغه هستند که در سامانه سجام نام نویسی کرده اند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به این که مبلغان بومی شهرستان بروجرد بیشتر از این تعداد است، اظهار داشت: انتظار می رود با همکاری متولیان امر در جهت اطلاع رسانی، همه  مبلغان بومی این شهرستان در سامانه نام نویسی کنند.

 

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: مبلغان با نام نویسی در سامانه سجام می توانند از خدمات بیشتری در سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد بهره مند شوند.

 

وی تأکید کرد: مبلغان در جهت استفاده از مزایای این سامانه، باید نسبت به نام نویسی خویش اقدام و کد دائم تبلیغی دریافت کنند./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات