۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۲۶۱۹۱۸
قائم مقام وزیر کشور:

نظام اسلامی از نظر هویت دینی و انقلابی در وضعیت ممتاز قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام وزیر کشور با تأکید بر این که باید از بیان حرف هایی که موجب فرو ریختن دیوار بی اعتمادی بین مردم و حکومت می شود به شدت پرهیز شود، افزود: کسانی که تربیون های عمومی در اختیار دارند با تلاش کنند تا خدمات نظام به مردم را بیشتر بیان کنند تا روح امید در مردم همچنان زنده باقی بماند.
مير باقري، قائم مقام وزير کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مرتضی میرباقری، قائم مقام وزیر کشور امروز در جمع طلاب و روحانیان استان در ساری بر ضرورت پرهیز دعواهای سیاسی در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز باید در جامعه اسلامی ترویج شود و نقش روحانیت و مبلغان دینی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با تأکید بر این که باید از بیان حرف هایی که موجب فرو ریختن دیوار بی اعتمادی بین مردم و حکومت می شود به شدت پرهیز شود، افزود: کسانی که تربیون های عمومی در اختیار دارند با تلاش کنند تا خدمات نظام به مردم را بیشتر بیان کنند تا روح امید در مردم همچنان زنده باقی بماند.

 

قائم مقام وزیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در ابتدای سال جدید مسیر کلان کشور را تعیین می کنند، بیان داشت: همه مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی باید تنها در مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کردند حرکت و از حرکات زیگ زاگی به شدت پرهیز کنند، چون تنها راه حل مشکلات کشور در حرکت در مسیری که رهبری تعیین می کنند.

میرباقری با اشاره به این که جامعه اسلامی امروز در شرایط خاصی قراردارد، گفت: متأسفانه برخی ها در تریبون های عمومی تنها مسائل منفی را بیان می کنند واین مسأله پیامد های نامطلوبی در پی دارد.

 

وی با بیان این که متأسفانه برخی مشکلات اقتصادی آستانه تحمل مردم را کاهش داده است، افزود: دشمنان نظام اسلامی نیز این مسأله برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود استفاده می کنند.

 

قائم مقام وزیر کشور با تأکید براین که باید به سمتی رویم که گرفتاری ها و مشکلات جامعه کاهش یابد، گفت: دولت به تنهایی قادر نخواهد بود همه مشکلات کشور را حل کنند بلکه باید نهاد های مدنی و محلی برای رفع مشکلات فعال تر شوند.

 

میرباقری با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی در موقعیتی است که از گسست ها و بحران ها عبور کرده است، افزود: امروز با عنایت اهل بیت(ع) و تدابیر ویژه رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی عقبه های زیادی را گذرانده است.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران مدافع حقیقی دین و ارزش های اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نمونه این دلدادگی به اهل بیت(ع) را می توان در مانور راهپیمایی سال گذشته در مسیر کربلا عنوان کرد که بر اساس آمار به دست آمده 5/2 میلیون ایرانی علیرغم تهدیدات تروریست ها در آن مانور اقتدار شرکت کردند.

 

قائم مقام وزیر کشور با تأکید بر این که ملت ایران در 36 سال اخیر پای دین، انقلاب، هویت و ملیت خود ایستاده اند، گفت: باید گره پیشرفت در محتوا با تحقق جنبش نرم افزاری مد نظر مقام معظم رهبری باز شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات