۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۳۰۹۰
با هدف تقویت نماد های امر به معروف و نهی از منکر؛

همایش امر به معروف و تحکیم بنیان خانواده در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش امر به معروف و تحکیم بنیان خانواده با هدف تقویت و اشاعه نماد های امر به معروف و نهی از منکر و تقویت بنیان خانواده در مشهد برگزار شد.
همايش امر به معروف و تحکيم بنيان خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  همایش امر به معروف و تحکیم بنیان خانواده بعد از ظهر امروز به همت ستاد ناحیه حمزه سیدالشهدا با حضور غلامعلی صادقی، دادستان مشهد، حجت الاسلام علی اصغر لطفی از اعضای شورای شهر و اقشار مردم  در بوستان  ملت برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی عابدی، نماینده ولی فقیه در سپاه حمزه سید الشهدا با بیان این که 98 درصد از مردم معتقد به خدا و قبله و قرآن هستند، گفت: باید برای ترویج معنویت در فضای پارک ها اقدام کنند. یکی از عوامل فروپاشی خانواده ها را بدحجابی است.

 

وی تجلیل از فاتحان خرمشهر، همزمان با سال روز آزادسازی خرمشهر، را یکی از اهداف  برگزاری این همایش عنوان و تصریح کرد: سال های جنگ به خصوص 6 ماه اول از روز های سخت جنگ بود که صدام با حمایت 60 کشور قصد براندازی جامعه اسلامی را داشتند و اگر نیروهای رزمنده در مقابل ان ها نمی استادند، وضعیت امروز ما از عراق بدتر بود.

 

حجت الاسلام عابدی با اشاره به لزوم حفظ حجاب برای احترام به شهدا، اظهار کرد: دشمن در جنگ و بمب و تحریم ها حریف جمهوری اسلامی نشد و ناتیاناهو، رییس جمهور اسرائیل، به این امر اذعان داشته است که سوریه و عراق شاید با جنگ با شکست مواجه شوند اما جمهوری اسلامی ایران را با زن و شراب باید شکست داد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حمزه سید الشهدا، خانم های بی حجاب را سربازان بدون انیفرم دشمن دانست و گفت: اگر فردی از چراغ قرمز عبور کند، پلیس وی را جریمه خواهد کرد، آیا عبور از حریم عفت عبور از چراغ قرمز نیست؟

 

حجت الاسلام عابدی در ادامه خطاب به دادستان مشهد، گفت: ضابطان و بسیجیان نیاز به حمایت دستگاه قضا دارند.

 

وی با بیان این که بدحجابی یک هوس است و منطقی در آن وجود ندارد، اظهار کرد: بخشی از ایمان حجاب است، باید یه این نکته توجه داشت که مرگ دیر یا زود به سراغ هر کسی خواهد آمد و در پیشگاه خدا باید پاسخ گو بود، بنابراین وقتی طبیعت تسبیح خدا را می گوید باید با آن ها هم نوا شد.

 

گفتنی است، خواهران و اعضای شرکت کننده در این مراسم با پیاده روی در بوستان ملت به مبارزه با بی حجابی و بدحجابی پرداختند./1310/پ202/ح

ارسال نظرات