۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۶۳۱۴۰
مدیر مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد خبر داد؛

تحصیل 50 طلبه خواهر در مدرسه زینبیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد با بیان این‌که 50 طلبه خواهر در این مدرسه علمیه مشغول فراگیری علوم دینی هستند، گفت: این مدرسه علمیه از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدرسه علميه خواهران

شهلا فاتحی، مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه زیبنیه(س) اظهار داشت: این مدرسه علمیه از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی افزود: طلاب در مدرسه علمیه زینبیه(س) در رشته تفسیر و علوم قرآنی در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

 

فاتحی با اشاره به این که طلاب مدرسه علمیه زینبیه(س) در سطح سه مشغول تحصیل هستند، ابراز داشت: اساتید ما دارای مدرک دکترا هستند.

 

وی در ادامه با بیان این‌که 50 طلبه خواهر در مدرسه علمیه زینبه(س) تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: از این تعداد طلبه، 25 نفر به صورت حضوری و 25 نفر نیز به صورت غیر حضوری مشغول تحصیل هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه زینبیه(س) در خرم آباد با اشاره به نام نویسی 142 نفر از داوطلبان برای تحصیل در سطح سه یادآور شد: از این تعداد شرکت کننده 20 نفر پذیرش خواهد شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد پذیرفته شدگان در سال تحصیلی جدید، 15 نفر به صورت حضوری و پنج نفر نیز غیر حضوری در مدرسه زینبیه(س) خرم آباد و شعبه دیگر مدرسه علمیه دورود پذیرفته می شوند.

 

فاتحی با یادآوری به این که جواب آزمون کتبی ورود به مدارس علمیه خواهران 29 خرداد ماه جاری اعلام می شود، اظهار داشت: پذیرفته شدگان در این آزمون برای شرکت در مصاحبه علمی و رفتاری آماده خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: انجام مصاحبه علمی داوطلبان با حضور اساتید حوزه های علمیه لرستان و مصاحبه رفتاری نیز از سوی مدرسه علمیه برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه زینبیه(س) خرم آباد با اشاره به فعالیت طلاب در عرصه های فرهنگی، پژوهشی خاطرنشان کرد: در جشنواره علامه حلی و بانوی کرامت 12 نفر از خواهران طلبه این مرکز شرکت داشته اند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات