۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۶۳۴۸۱
با حضور طلاب نویسنده؛

نشست چای و داستان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست هفتگی چای و داستان با رویکرد نقد و بررسی داستان و رمان با حضور جمعی از طلاب نویسنده و منتقدان این عرصه در مدرسه اسلامی هنر قم برگزار می شود.
مدرسه اسلامي هنر قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هفتگی چای و داستان با رویکرد نقد و بررسی داستان و رمان با حضور جمعی از طلاب نویسنده و منتقدان این عرصه در مدرسه اسلامی هنر قم برگزار می شود.
 
گفتنی است در این جلسات که طلاب به نقد داستان هایی از نویسندگان حوزوی می پردازند، هر هفته با حضور مهمانی ویژه از نویسندگان مطرح کشوری برگزار می شود که قبل از خواندن داستان این مهمان به مباحثی درباره ادبیان داستان ایران و جهان می پردازد.
 
شایان ذکر است با توجه به نگاه ویژه مخاطبان به ادبیات دفاع مقدس این هفته مهمان جلسه مدرسه اسلامی هنر قم، حبیب احمد زاده استاد مطرح ادبیات دفاع مقدس کشور حضور دارد که قبل از برگزاری نشست چای و داستان مباحثی درباره ادبیات دفاع مقدس مطرح می کند.
 
قابل ذکر است نشست این هفته مدرسه اسلامی هنر قم از ساعت 16 پنج شنبه 7 اردیبهشت با بیان مباحثی از احمدزاده شروع می شود و در ادامه از ساعت 18 با خواندن داستان هایی از طلاب این داستان ها با حضور احمد زاده نقد و بررسی می شوند./1322/ت303/ی
ارسال نظرات