۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۶۳۷۹۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بازدید از مراکز نظامی بنیه دفاعی کشور را سست می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: در صورتی که بابی به روی دشمنان در بازدید از مراکز نظامی گشوده شود، دیگر قابل مدیریت نخواهد بود.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

ححت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: بازدید از مراکز نظامی به هیچ وجه قابل قبول نبوده است و  رهبر انقلاب با صراحت کلام آن را جاسوسی و غیر عادی می دانند.

 


وی افزود: در صورتی که بابی به روی دشمنان در بازدید از مراکز نظامی گشوده شود دیگر قابل مدیریت نخواهد بود، قبول بازدید از مراکز نظامی بنیه کشور را سست و جایگاه دفاعی کشور را متزلزل خواهد کرد، حتی اگر بازرسی و دسترسی در حد پروتکل الحاقی باشد تبعات سوئی را متوجه نظام و کشور خواهد کرد.

 


نمینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: در جریان حمله به عراق و ادعای وجود تسلیحات کشتار جمعی و بازدید از مراکز نظامی عراق تبعات جبران ناپذیری را متوجه ملت و مردم عراق کرد به طوری که کشور عراق بعد از سالیان متمادی جنگ روی آرامش را به خود ندیده است.

 


وی تأکید کرد: گشودن راهی برای مراکز نظامی در حقیقت ایجاد تهدیدی جبران ناپذیر برای ملت و مردم خواهد بود و با این کار امنیت ملی و امنیت روانی جامعه زیر سؤال خواهد رفت.

 


حجت الاسلام ولایی تصریح کرد: ادعاهای کذایی و دروغ مستکبران پایان ناپذیر است، در جریان هسته ای بارها ادعای وجود فعالیت های غیر صلح آمیز هسته ای را کرده‎‌اند و تا به امروز سندی در اثبات این مطلب ارائه نداده اند و امروز نیز درخواست بازدید از مراکز نظامی را دارند.

 


وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به گسترش و پیشرفت تجهیزات جاسوسی، بازدیدهای خارج از عرف بین المللی امکان خروج اطلاعات محرمانه کشور را میسر می کند، امید است مذاکره کنندگان هسته ای این راه زیاده‌خواهی را به روی دشمنان باز نکنند و مقابل استکبار بایستند و از عزت و اقتدار و امنیت ملت پشتیبانی کنند./854/ت303/ب4

ارسال نظرات