۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۶۳۹۷۴
عصر امروز؛

اجتماع بزرگ «اجازه نمی دهیم» در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مردم مشهد مقدس در اعتراض به رویکرد تحقیرآمیز و زیاده خواهانه مذاکرات از سوی گروه 1+5 با ایران، عصر امروز اجتماع بزرگ «اجازه نمی دهیم» را برگزار کردند.
اجتماع اجازه نمي دهيم در مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مردم  مشهد مقدس در اعتراض به رویکرد تحقیرآمیز و زیاده خواهانه مذاکرات از سوی گروه 1+5  با ایران، عصر امروز در اجتماع بزرگ «اجازه نمی دهیم»  در عرصه میدان شهدا حضور گسترده ای پیدا کردند.
 
براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «باز در مذاکرات حرف‌های تازه‌ای می‌زنند، در مورد بازرسی‌ها ما گفتیم که اجازه نمی‌دهیم از هیچ‌یک از مراکز نظامی هیچ‌گونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام شود، می‌گویند اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای باید داده شود این یعنی بازجویی»، این اجتماع در جهت اعلام آمادگی و دفاع از رهبری و کیان انقلاب اسلامی و نیز حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور برگزار شد.
 
مردم ولایت مدار مشهد باردیگر اثبات کردند، وجود  تحریم ها و فشارها نمی تواند ذره ای آن ها را از دفاع و حمایت جمهوری اسلامی ایران بازدارد و آن ها تا پای جان در حفاظت از کیان انقلاب خواهند ایستاد.
 
حضور با شکوه مردم در عرصه میدان شهدا، خاری بر چشم سران استکبار بود که گمان می کنند، ملت ایران پشت ولی فقیه خود را خالی کرده و حرف او را زمین می گذارند.
 
زن و مرد، پیر و جوان همگی امروز آمدند تا به جهانیان اعلام کنند، ملت ایران همچون گذشته همیشه در صحنه خواهند ماند و به گروه 1+5 اجازه نخواهند داد تا به بهانه های واهی، تجهیزات نظامی را بازرسی کرده و یا از دانشمندان هسته ای کشور بازجویی کنند چرا که ما برای آن چه اکنون در اخیتار داریم خون های زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.
 
مردم با همراه داشتن عکس رهبری و نیز شعارهایی مانند، اجازه نمی دهیم کارگذاران ما تحت فشار مذاکرات هسته ای شیطان بزرگ قرار بگیرند، مسیر بی نتیجه باید پایان پذیرد و هم چنین با فریاد شعارهای مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، ما مردم ایرانیم بر عهد خود می مانیم و نه سازش نه تسلیم، ما شیر میدان هستیم در این اجتماع حضور پیدا کردند.
 
وقتی علت حضور پیرزنی که به سختی خودش را به اجتماع رسانده بود را پرسیدم و او با فریاد گفت «لبیک یا خامنه ای» و یا دختری که از حمایت تیم مذاکره کننده و این که آن ها بدانند که تنها نیستند و آمریکا بداند که ما اجازه نمی دهیم هیچ دولتی برای کشور ما تصمیم بگیرد و  نیز جوانی که با همراه داشتن عکس رهبری گفت«جانم فدای رهبر» تنها به یک نتیجه رسیدم و آن این که، ملت ایران همچون گذشته و با  رهنمودهای رهبری و حمایت از نظام، نقشه های شوم آمریکا برای نابودی جمهوری اسلامی ایران را نقشه بر آب خواهد کرد./844/پ202/ح
ارسال نظرات