۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۶۵۵۸۳
با محوریت آموزش قرآن و نهج البلاغه؛

طرح «بهترین تابستان عمر من» در کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان از ثبت نام کلاس های آموزش قرآن و نهج البلاغه ویژه فصل تابستان با عنوان «بهترین تابستان عمر من» خبر داد.
حجت الاسلام مجتبي حسن زاده نهج البلاغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیر عامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طرح آموزش قرآن و نهج البلاغه با عنوان ‹‹بهترین تابستان عمر من›› در تابستان سال جاری برای دهمین سال متوالی اجر امی شود.

 

وی اجرای طرح آموزش قرآن و نهج البلاغه با عنوان ‹‹بهترین تابستان عمر من›› را ویژه عموم مردم به ویژه نونهالان، نوجوانان و خانواده ها اعلام کرد و یادآور شد:  همزمان شدن تعطیلات تابستان و اوقات فراغت با ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای آموزش معارف قرآن و اهل بیت(ع) است.

 

حجت الاسلام حسن زاده از خانواده ها درخواست کرد تا با تشویق و ثبت نام فرزندان نوجوانان و جوان خود زمینه های آشنایی آنان را با آموزه های قرآن، نهج البلاغه و معارف اهل بیت(ع) فراهم کنند.

 

وی با اشاره به این که اکثر مؤسسات قرآنی، برنامه ریزی  های هدفمندی را برای اوقات فراغت نوجوانان و جوان در اوقات فراغت فصل تابستان دارند گفت: خانواده ها می توانند با مراجعه به مراکز قرآنی از تجارب و توانمندی های آموزشی آنان برای فرزندان خود استفاده کنند.

 

به گفته وی، مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان نیز به عنوان «مؤسسه برتر قرآنی کشور در سال 93» با هدف پر کردن بهینه و مطلوب اوقات فراغت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان، کلاس های آموزشی متنوعی را برگزار می کند.

 

مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) یادآور شد: حفظ سوره بقره، حفظ جزء 30 قرآن کریم، روخوانی و روان خوانی قرآن ویژه تمامی سنین، آموزش تجوید و صوت و لحن قرآن کریم، تفسیر موضوعی نهج البلاغه و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه از جمله موارد آموزشی است که برای خواهران و برادران در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام حسن زاده  همچنین، حکمت های نهج البلاغه، آموزش مداحی و مناجات خوانی همراه با اردوهای تفریحی و کوهنوردی ویژه برادران را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در طرح آموزش قرآن و نهج البلاغه اعلام کرد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات