۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۶۷۳۷۹
مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا:

طلاب خواهر در آگاه‌سازی و خنثی‌کردن دسیسه‌های فرهنگی دشمنان در جامعه نقش مؤثری دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب، نقش بانوان را در مقابله با این تهاجم بسیار مهم دانست و گفت: خواهران طلبه در آگاه سازی بانوان و خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمن نقش بسزایی دارند.
 مدارس علميه خواهران

کبری طاهر نژاد، مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هم اکنون 65 طلبه خواهر در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

 

وی افزود: طلاب مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا، در پایه های یک تا چهار، سطح دو حوزوی را می گذرانند.

 

طاهرنژاد بیان داشت: در شهرستان ازنا هر سال استقبال داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران بیشتر می‌شود.

 

وی با بیان این که در راستای پذیرش طلبه دو برابر میزان پذیرش اعلام می‌شود، گفت: در سال تحصیلی جدید، از بین متقاضیان 25 نفر پذیرش می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در آزمون ورودی امتیاز کافی را کسب کرده اند، مرداد ماه سال جاری در مصاحبه ورودی حوزه علمیه شرکت می‌کنند.

 

وی یادآور شد: در راستای برگزاری آزمون مصاحبه، ناظرانی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به مدارس اعزام می‌شوند.

 

طاهر نژاد هدف از برگزاری مصاحبه را گزینش صحیح داوطلبان بیان کرد و افزود: با انجام مصاحبه صحیح، از بروز مشکلات تحصیلی و اخلاقی طلاب در مدارس جلوگیری می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان یادآور شد: از بین طلاب مدرسه علمیه نجمیه، طلابی که آمادگی تبلیغ را دارند، به مساجد شهرستان ازنا اعزام می‌شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا با بیان این که حوزه های علمیه خواهران همچون دیگر نهادهای فرهنگی در تبیین فرهنگ اسلامی در جامعه وظایف سنگینی بر عهده دارند، گفت: طلاب با حضور در مساجد و انجام فعالیت‌های تبلیغی تلاش می‌کنند ارزش ها و باورهای دینی را بین بانوان به ویژه نسل جوان تبیین و تقویت کنند.  

 

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب، نقش بانوان را در مقابله با این تهاجم بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه در آگاه سازی بانوان و خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمن نقش بسزایی دارند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات