۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۶۸۰۴۴
امام جمعه عجب‌شیر:

اتحاد و همدلی رمز اول پیروزی و موفقیت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی با بیان این‌که اتحاد و همدلی رمز اول پیروزی و موفقیت است، گفت: همدلی و هم‌زبانی باید در اهداف، آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و خطوط قرمز نظام تحقق یابد.
همدلي و همزباني

حجت الاسلام شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در تشریح اهمیت توجه به شعار سال اظهار داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب شعار سال را از روی حکمت و آینده نگری نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و جهان مطرح کردند.


وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری با بینش خاصی شعار هر سال را تعیین می کنند و تحقق این توصیه‌ها در پیشبرد اهداف و ارتقای جایگاه کشور تأثیر بسزایی دارد، افزود: با توجه به شرایط جهانی و مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5+1 نیازمند به یک اتحاد و انسجام خاصی در داخل کشور هستیم تا با صدایی واحد در مقابل جبهه استکبار بایستیم.


امام جمعه عجب شیر با اشاره به این‌که اگر ضربه ای بر پیکره نظام وارد آید از درون خواهد بود، ابراز داشت: اگر اتحاد نباشد، شکست قطعی است، اما اگر شعار سال تحقق یابد توان تقابل با تمام مشکلات را خواهیم داشت؛ اتحاد و همدلی رمز اول پیروزی و موفقیت است همچنانکه افتراق مایه شکست و ضعف جامعه اسلامی است.


حجت الاسلام شربیانی با تأکید بر این‌که همزبانی باید در آرمان ها و ارزش های انقلاب و امام راحل و خطوط قرمز نظام به شکل مطلوب تحقق یابد، ادامه داد: در شرایط حاضر بیشتر از هر سالی به اتحاد و انسجام نیازمندیم، اگر اتحاد نباشد؛ شکست خواهیم خورد و دشمن به باج خواهی و ایجاد بحران روی خواهد آورد.


امام جمعه عجب شیر با بیان این‌که مشکلات کشور از داخل قابل حل است، گفت: بارها رهبر انقلاب بر این مطلب تأکید داشته اند که مشکلات کشور از داخل حل شدنی است، عمده نقطه ضعف ما از جهت مسائل اقتصادی است؛ از این رو دشمن از جانب تحریم ها به کشور ما ضربه می زند.


وی خاطرنشان کرد: اگر همدلی و هم‌زبانی میان ملت و مسؤولان وجود داشته باشد و مسؤولان در پی حل مشکلات مردم باشند و بتوانند مسأله اقتصاد را سامان دهند؛ عمده مشکلات جامعه حل خواهد شد./854/ت302/ح

ارسال نظرات