۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۶۸۴۳۹
امام جمعه شهرضا:

تشییع پیکر شهدا زمینه احیای فریضه امر به معروف را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزون بر آن که زمینه توجه جامعه به آرمانهای متعالی آنها را فراهم می کند، سبب توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خواهد شد.
امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا گفت: شهدا اسوه و سنبل دیانت و تقوا هستند و باید تا جایی که امکان دارد در تجلیل از شأن و عظمت و مقام شامخ آنها بکوشیم.

 

وی در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تجلیل از مادران و پدرانی است که فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده و با این کار از عزیزترین داشته های خود گذشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرضا خواستار حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد و تأکید کرد: تشویق آمران به معروف و ناهیان از منکر سبب می شود تا این افراد با دلگرمی بیشتری این سنت و فریضه الهی را در جامعه اقامه کنند.

 

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان با توجه به فضای روحانی و مذهبی حاکم بر جامعه می توان افراد را به سوی عمل به واجبات و ترک محرمات الهی دعوت کرد.

 

وی گفت: ارجاع حجم گسترده ای از پرونده های جرایم و شکایات به دادگستری به دلیل عدم رعایت اوامر و نواهی شرعی است و از این جهت در صورتی که احکام الهی با شرایط و ضوابط خاص خود به دیگران گوشزد شود مقدار زیادی از آمار شکایات دادگستری نیز کاسته خواهد شد.

 

امام جمعه شهرضا همچنین با تأکید بر ضرورت ایجاد مکانی در شأن شهدای گمنام عنوان داشت: شهرضا شهر شهیدان بزرگ و علمای فرهیخته است و لازم است این مسأله به سرعت پیگیری و انجام شود./939/پ202/ب4

ارسال نظرات