۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۲۶۸۸۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغ از ارکان حفظ و بقای اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که تبلیغ مهم ترین رسالت انبیا و امامان معصوم(ع) است، گفت: تبلیغ از ارکان حفظ و بقای اسلام است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: تبلیغ از مهم ترین ارکان حفظ بقای اسلام است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: تبلیغ دین و ارزش های سعادت بشر مهم ترین عامل هدایت و سعادت بشر است.

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه تأکید کرد: در راستای هدایت و سعادت بشری، باید تبلیغ به‌عنوان زیرساخت امور مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با یادآوری به این که سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد، عنوان داشت: این نهاد با هدف ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی تأسیس شد.

 

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان نهادی فرهنگی و دینی، با انجام فعالیت های فرهنگی گسترده نقش بارزی را در هدایت و جهت دهی نسل جوان به ارزش های اسلامی ایفا می‌کند.

 

وی با اشاره به این که تبلیغات اسلامی جایگاه ویژه ای بین نهادهای فرهنگی کشور دارد، ادامه داد: نحوه ارتباط با جوانان، نوجوانان و جذب آنان به فعالیت های فرهنگی، مذهبی از جمله وظایف مهم این سازمان است.

 

حجت الاسلام مهدوی سوق دادن جوانان به سوی آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) از دیگر اصول اساسی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد.

 

وی سازمان تبلیغات اسلامی را مروج آرمان‌های فرهنگی و دینی بیان کرد و افزود: این نهاد با همکاری تشکل ها و نهادها در تحول جامعه نقش بسزایی دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: تبلیغ بهترین وسیله برای مقابله با تهاجم فرهنگی و خنثی کردن دسیسه های فرهنگی دشمن است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات