۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۶۹۰۴۰
امام جمعه نورآباد:

دستگاه قضا در پیش‌گیری از توزیع مواد مخدر نقش بسزایی دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که دستگاه قضا در پیش گیری از توزیع مواد مخدر نقش بسزایی دارد، گفت: این دستگاه با حضور در مدارس و دانشگاه ها باید در جهت پیشگیری از مواد مخدر در جامعه فعالیت بیشتری داشته باشد.
قضات و کارکنان دستگاه قضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، بعدازظهر امروز، در دیدار با کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان با قدردانی از فعالیت ها دستگاه قضا در نورآباد گفت: باید فضا را برای قاچاقچیان نا امن کند.

 

وی با تأکید بر همکاری دیگر نهادهای مرتبط با دستگاه قضا افزود: دستگاه قضایی به تنهایی نمی تواند معضلات برخورد کند.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد همکاری مردم با دستگاه قضایی را در جهت ناامن کردن جامعه برای قاچاقچیان ضروری دانست و عنوان داشت: باید همکاری های لازم با این نهاد صورت گیرد.

 

وی با بیان این که دستگاه قضا در پیشگیری از مواد مخدر نقش بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با حضور در مدارس، دانشگاه ها در بحث پیشگیری می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

 

امام جمعه نورآباد یادآور شد: روحانیان و ائمه جماعات با برگزاری کلاس های آموزشی و همایش ها در جهت پیشگیری از مواد مخدر می توانند نقش مؤثری داشته باشند.

 

وی بیان داشت: با هم‌افزایی همدلی و هم‌زبانی واقعی بین مسؤولان باید به مقابله با این مشکلات و هجمه های فرهنگی دشمنان اقدام کنیم.

 

ضرورت افزایش توان سخت افزاری دستگاه قضا در نورآباد

حجت الاسلام هاشمی نژاد بیان داشت: در جهت سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌ها در این شهرستان باید توان سخت افزاری دستگاه قضا افزایش یابد.

 

وی در ادامه با تأکید بر این که افزایش توان سخت افزاری دستگاه قضا نورآباد در اولویت برنامه های دادگستری قرار گیرد، افزود: این امر در جهت بررسی معضلات و مشکلات شهرستان نورآباد بسیار اثرگذار است.

 

امام جمعه نورآباد وجود اختلافات خانوادگی و طلاق را وضعیت نامطلوبی در شهرستان دانست و عنوان داشت: مهم ترین علت بروز این مشکلات تأثیرات شبکه های ماهواره ای است.

 

وی با یادآوری به این‌که برنامه های ماهواره‌ای به صورت مستقیم روی اعتقادات مردم اثرگذار است، تأکید کرد: باید با این معضل برخورد جدی شود.

 

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان این که دشمن در قالب شبکه های ماهواره‌ای به دنبال سست کردن بنیان خانواده است، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی صحیح از ترویج اهداف دشمن جلوگیری شود.

 

وی تصریح کرد: در جهت برطرف کردن مشکلات خانواده‌ها، شوراهای حل اختلاف نقش خود را به خوبی ایفا کنند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات