۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۶۹۹۸۰
آیت الله علما:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام جهادی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: تمام مردم و مسؤولان باید با حرکت جهادی اقتصاد مقاومتی را محقق و از وابستگی ایران به کشورهای غربی جلوگیری کنند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته،‌ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کرگزاران نظام اظهار داشت: باید همت کرده و به سمتی حرکت کنیم که وابستگیمان به کشورهای دیگر کم شود.

 


آیت الله علما با بیان اینکه تمام مسؤولان و مردم ایران به دنبال توافق خوب هستند، تصریح کرد: تیم مذاکره باید بر اساس دستورالعمل های رهبری به دنبال توافق خوب باشد چرا که در این صورت عزت و اقتدار ایران حفظ می شود.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها به مسأله مدیریت در تمام زمینه ها اشاره داشته است از این رو تمام مردم و مسؤولان با حرکت جهادی و اقتصاد مقاومتی از وابستگی ایران به کشورهای غربی جلوگیری کنند.

 


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تمام تحریم ها باید لغو شود خاطر نشان کرد: باید در هنگام امضای توافق نامه تمام تحریم ها به صورت یک جا لغو شود و ما توافق دو مرحله را نمی پذیریم.

 


آیت الله علما با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: تنها را برون رفت از مشکلات اقتصادی، مقاومت اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی است.

 


وی در ادامه افزود: شرط ایجاد اقتصاد مقاومتی همدلی مردم و مسؤولان در این زمینه و حمایت از تولیدات داخلی و پرهیز از خرید کالای خارجی بوده و در این صورت اقتدار کشورمان حفظ می شود.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: هدف اصلی دشمن ایجاد فشار به ویژه در زمینه اقتصادی است، بنابراین می توانیم با اقتصاد مقاومتی حیله و دسیسه دشمن را خنثی کینم.

 


امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: امید است در ماه مبارک رمضان ار عنایات و توفیقات الهی برخوردار شویم و در پایان ماه لطف خداوند شامل حال ما شود./857/پ201/ب4

ارسال نظرات