۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۲۷۰۳۹۷
امام جمعه شهرستان رومشکان:

تکیه بر تولیدات داخلی راه نجات از مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان رومشکان راه نجات ملت ایران از مشکلات اقتصادی را تکیه بر تولیدات داخلی بیان کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور و وجود تحریم‌ها، باید در جهت تقویت تحریم‌ها حرکت کنیم.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام علی جمیاری، امام جمعه رومشکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با ادامه مذاکرات بیان داشت: نتیجه مذاکرات هر چه باشد، اگر مورد تأیید رهبر معظم انقلاب باشد مردم نیز می پذیرند.

 

وی موفقیت تیم مذاکره کننده را موفقیت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: لغو همه تحریم ها موجب خوشحالی مردم و مسؤولان خواهد شد.

 

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که مردم و مسؤولان پشتیبان تیم مذاکره کننده هستند، عنوان داشت: تیم مذاکره کننده نیز نباید از خطوط قرمز عبور کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: عبور تیم مذاکره کننده موجب می شود پشتیبانی مردم را از دست بدهند و به ضرر آنان است.

 

امام جمعه رومشکان راه نجات ملت ایران از مشکلات اقتصادی را تکیه بر تولیدات داخلی بیان کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور و وجود تحریم ها باید در جهت تقویت تحریم ها حرکت کنیم.

 

وی تصریح کرد: با توکل به دای متعال و تقویت بازار داخلی، خداوند نیز ما را بی نیاز از همسایگان می کند.

 

حجت‌الاسلام جمیاری برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی و کسانی که به بیت المال دستبرد می زنند را امری مهم در راستای شکل گیری اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

 

وی تأکید کرد: اگر کشورهای همسایه چاه در اختیار دارند، نباید از آنها آب درخواست کنیم، بلکه باید خودمان به کندن چاه مشغول شویم و به آب برسیم.

 

امام جمعه رومشکان یادآور شد: در راستای اقتصاد مقاومتی باید به تولیدات داخلی توجه داشته و در جهت رونق بازار داخلی برنامه ریزی کنیم چرا که با لغو تحریم‌ها همه مشکلات ما برطرف نمی‌شود./9459/ت302/ح

ارسال نظرات