۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۷۰۷۷۰
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبر داد؛

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن تلاوت در خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن تلاوت در خرم آبام خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ 15 جزء، حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق برگزار می شود.
قرآن

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن تلاوت، در خرم آباد بیان داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ 15 جزء، حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات قرآنی با محوریت القای معنای آیات و ایجاد زمینه لازم برای حضور قاریان و حافظان به ویژه نوجوانان و جوانان در خرم آباد برگزار می‌ شود.

 

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت به همت دارالقرآن الکریم استان و با هدف ترغیب قاریان به حفظ آیات قرآن و فهم معانی آیات و ارائه تلاوت ‌های زیبا برگزار می‌شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد ایجاد شور قرآنی و زمینه لازم برای حضور قاریان و حافظان به‌ ویژه قاریان و حافظان نوجوان و جوان را از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی بیان کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط شرکت در مسابقات قرآنی افزود: شرکت در رشته قرائت(تحقیق)، باید از حفظ و براساس قطعات منتخب در هر دو مرحله استانی و کشوری باشد و شرکت ‌کنندگان در این رشته باید تسلط بر ترجمه قطعات مذکور داشته باشند.

 

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد یادآور شد: مهلت نام نویسی در این دوره از مسابقات قرآنی تا 31 تیرماه از طریق سایت تلاوت است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقات پنجم و ششم شهریور ماه در استان همدان برگزار می‌شود./9459/د101/ح

ارسال نظرات