۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۷۴۰۸۹

چند خبر کوتاه از استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سفره افطاری ولایت، اهدایی مقام معظم رهبری ویژه کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل و دیدار نماینده بوشهر در مجلس با برخی مددجویان کمیته امداد در چغادک از مهم‌ترین اخبار استان بوشهر است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در منزل یکی از خانواده های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، با این خانواده دیدار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این بازدید که مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر نیز ایشان را همراهی می کرد، ضمن ابراز همدردی و جویا شدن از وضعیت این خانواده و پیگیری مشکلات این خانواده، از لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر درخواست کرد که کمک های لازم در زمینه تهیه مسکن، وسایل منزل، خوداشتغالی و کمک‌های درمانی به این خانواده‌ی نیازمند انجام دهند.

 

سفره افطاری ولایت، اهدایی مقام معظم رهبری ویژه کارگاه ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل

سفره افطاری ولایت، اهدایی مقام معظم رهبری ویژه کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، زائرین و  خدام ساخت این ضریح برپا شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیش از این ضیافت، ابتدا در جمع خدام و زائران به ایراد سخنرانی پرداخته و پس از آن حضار، نماز مغرب و عشاء خود را به امامت ایشان اقامه کردند.

 

دیدار نماینده بوشهر در مجلس با برخی مددجویان کمیته امداد در چغادک

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل برخی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر چغادک با آنان دیدار کرد.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این دیدارها بر توجه بیشتر به مددجویان و حل مشکلات آنان تأکید کرد.

 

جمیری خواستار بررسی دقیق مسائل و مشکلات مددجویان شد، و گفت: باید آنالیز دقیقی از نیازمندی های مددجویان صورت گیرد و مشکلات این قشر دسته بندی شود تا بتوان بر اساس اولویت بندی به آنان کمک کرد.

 

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت کمک به ایتام و نیازمندان گفت:سرکشی از ایتام از سنت های دین مبین اسلام است و کمک به آنها دارای اجر و ثواب بالایی است.

 

احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر نیز در این دیدار به ارائه آماری از مددجویان استان بوشهر پرداخت.

حضور مشاور قرآنی استانداری بوشهر در محفل انس با قرآن روستای دویره

به همت مرکز قرآنی عترت روستای دویره محفل انس با قرآن در این روستا برگزار شد.

 

در این مراسم که در مسجد ابوالفضل العباس (ع) روستای دویره برگزار شد، عبدالرضا عبدالله زاده مشاور قرآنی استاندار بوشهر در سخنانی گفت: روستای دویره از دیرباز مرکز فعایت های بی شمار قرآن در سطح استان بوشهر بوده است.

 

عبدالله ادامه داد: یکی از بزرگترین افتخارات من آشنایی با قاریان و فعالان قرآنی این روستا است و این روستا بی شک دارای ظرفیت های بسیار در حوزه قرآنی است که آن شب گوشه ای از آن را مشاهده کردیم.

 

وی در خاتمه ضمن اعلام برگزاری دوره های آموزشی پیشرفته قرآنی افزود: با توکل به خدا از مهر سال جاری کلاس های آموزشی پیشرفته تری برگزار خواهند شد و امیدوارم بیش از گذشته شاهد فعالیت های قرآنی در این روستا باشیم.

 

در ابتدای این مراسم ابراهیم دشتکار، مسؤول مرکز قرآنی عترت ضمن خیر مقدم گزارشی از فعالیت های این مرکز در ماه رمضان ارائه کرد و در ادامه تعدادی از قاریان برجسته این روستا به تلاوت قرآن تلاوت پرداختند./833/پ203/ح

ارسال نظرات