۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۷۶۴۷۲
جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء:

شهدا با تفکر انقلاب حقیقی ایستادگی کردند

خبرگزاری رسا ـ جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء در مراسم یادواره شهدای غواص اظهار داشت: شهدای غواص مظلومانه به شهادت رسیدند و با تفکر انقلاب حقیقی ایستادگی کردند که ما امروز بر سر سفره آنها با عزت و امنیت زندگی کنیم.
عظيم ابراهيم پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پیش از ظهر امروز یادواره 175 شهید غواص در مسجد جامع شهرستان سنقر برگزار شد.


عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء عنوان داشت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش در راه اسلام حقیقی به شهادت رسیدند تا اسلام ناب محمدی تحریف نشود، ما نیز باید مراقب باشیم که اسلام تحریف و دستخوش تغییرات قرار نگیرد.


وی در ادامه بیان داشت: امام خمینی (ره) نیز با تمام توان در راه احیای اسلام حقیقی تلاش کرد، امام سعی داشت که انقلاب و مردم را به سمت اسلام حقیقی و خداوند هدایت کند و یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان باشد.


این مسؤول با اشاره به سخن شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی خاطر نشان کرد: امام راحل به ما آموخت که انتظار فرج تنها در مبارزه است و ما با کفار می جنگیم و این را به جهانیان اعلام می کنیم، شهدای غواص نیز مظلومانه به شهادت رسیدند و با تفکر انقلاب حقیقی ایستادگی کردند که ما امروز بر سر سفره آن ها با عزت و امنیت زندگی کنیم.


جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء اظهار داشت: امروز آمریکا به قدرت ایران اعتراف می کند، شهدا به ایران عزت را هدیه کردند، ما نمی خواهیم شرکت های خارجی برای احیای اقتصاد ایران تصمیم گیری کنند و مشکلاتمان را حل کنند، باید به امکانات و توان داخلی خود تکیه کنیم و با اقتصاد مقاومتی مشکلات خود را مرتفع کنیم.


وی با اشاره به مدیریت شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با سن کم و مدیریت بالا توانستند از کیان خود پاسدارای کنند و امروز تمام پیشرفت ها علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... را مدیون شهدا، امام راحل و مدیریت رهبر معظم انقلاب هستیم، الگو قرار دادن سیره شهدا توان و عزت ما را دو چندان می کند.


ابراهیم پور در پایان گفت: باید به مصلحت کشور توجه کنیم و توجه و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را جدی بگیریم./857/پ202/ی

ارسال نظرات