۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۷۸۹۶۳
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

خبرنگاران خود را به جناح و گروه ‌های سیاسی نفروشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام، خدمت به افکار عمومی، خدمت به نظام و خدمت به دین و فرهنگ را مهم ترین وظیفه خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگار باید با صداقت کار کند و خود را به جناح ‌ها و گروه ‌های سیاسی نفروشد و برای اعتلای نظام گام بردارد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، با تفسیر آیات 28 سوره توبه اظهار داشت: خدا در قرآن سه چهره برای انسان‌ ها بیان می ‌کند.

 

وی با اشاره به اسلام رحمانی که این روزها مطرح می‌شود، تصریح کرد: خدا تنها برای سابقون و توبه ‌کنندگان چهره رحمانی دارد اما در مورد اهل گناه با چهره خشن برخورد می ‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، دغدغه اهل تقوا را حق‌شناسی و حق ‌روی عنوان و خاطرنشان کرد: مؤمن به این موضوع  که آیا حق بر مسیر زندگی او حاکم است یا نه بسیار حساس بوده و یکی از دغدغه ‌های مهم زندگی ‌اش این موضوع است.

 

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری، خدا را حق مطلق معرفی و بیان داشت: پس از خدا همه پیامبران به جز پیامبر اسلام هیچ کدام حق را از آن خود ندانسته و به پیامبر بعد از خود واگذار کردند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به 16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: دلایل حاشیه جهاد دانشگاهی تبدیل حرکت دانشگاه به حرکت جهادی، پیگیری امور دانشگاه با روحیه جهادی و ارتقای دانش و فناوری است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک ادامه داد: صنایع کوچک در کشور مجموعه عظیمی است و از 88 هزار صنعت فعال در کشور 81 هزار تای آن صنایع کوچک بوده و این چیزی در حدود 92 درصد صنایع در کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری حمایت از صنایع کوچک را سبب کاهش بیکاری و ارتقای تولید دانست و افزود: بیش از یک میلیون نفر در این صنایع فعال هستند.

 

وی با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی در افغانستان به دست طالبان بیان داشت: این روز به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده و خبرنگاران با وجود وظایف سختی که بر عهده دارند از جایگاهی که شایسته آن ها است برخوردار نیستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، خدمت به افکار عمومی، خدمت به نظام و خدمت به دین و فرهنگ را مهم ترین وظیفه خبرنگاران عنوان و اضافه کرد: خبرنگار باید با صداقت کار کند و خود را به جناح ‌ها و گروه ‌های سیاسی نفروشد و برای اعتلای نظام گام بردارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان به ورود پیکر شهدا به این استان اشاره و تأکید کرد:‌ مردم چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور و همه جانبه خود در مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهدا ثابت خواهند کرد که ادامه دهنده راه شهدا هستند./9457/پ201/ب4

ارسال نظرات