۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۷۹۰۹۱
آیت الله علم الهدی در پیامی با تبریک روز خبرنگار:

پیگیری مطالبات و دغدغه های رهبر انقلاب در اولویت کاری خبرنگاران قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد مقدس صبح امروز با صدور پیامی، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه خراسان رضوی گفت: امید است همواره پیگیری مطالبات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و همچنین کمبودها و مشکلات زائران و مجاوران امام هشتم(ع) در اولویت کاری شما بزرگواران قرار گیرد.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز با صدور پیامی خطاب به خبرنگاران خراسان رضوی، فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

 

امام جمعه مشهد مقدس در پیام خود ضمن یادآوری انتخاب سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار، اظهار کرد: روز خبرنگار یادآور حماسه فدایی شدن در عرصه تکلیف انقلابی بودن است که از شهادت شهید صارمی الهام گیری می شود؛ این روز بر شما سنگرداران عرصه اطلاع رسانی و بصیرت افزایی گرامی باد.

 

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از این پیام، با تأکید بر وظیفه مهم خبرنگاران در پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب و همچنین بررسی و انعکاس موضوعات مرتبط با مسأله زیارت در مشهد مقدس، ابراز امیرواری کرد همواره مطالبات و دغدغه های رهبری و نیز کمبودها و مشکلات زائران و مجاوران امام هشتم(ع) در اولویت کاری خبرنگاران قرار گیرد.820/د102/ج

 

 

ارسال نظرات