۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۷۹۵۹۹
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کرمانشاه خبر داد؛

دوره آموزشی اختبار و تثبیت تا پایان مردادماه ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی اختبار و تثبیت خبر داد و گفت: 175 طلبه از سراسر کشور در این دوره شرکت می‌کنند.
حجت الاسلام برهان قلعه بالايي

حجت‌الاسلام برهان قلعه بالایی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری دوره آموزش علمی طلاب خبر داد و  عنوان داشت: بخش آموزشی دوره اختبار و تثبیت طلاب حوزه علمیه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در حال برگزاری است.


حجت الاسلام قلعه بالایی ادامه داد: در این دوره که از 22 تیر ماه آغاز شده است، 175 طلبه از سراسر کشور حضور دارند و خوشبختانه سطح علمی و آموزشی دوره بسیار خوب بوده و اساتید از طلاب شرکت کننده رضایت دارند.


معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان کرمانشاه درباره طول این دوره آموزشی اظهار داشت: این دوره به مدت 40 روز برگزار می‌شود و تا تاریخ 30 مردادماه جاری ادامه داشته و طلاب شرکت کننده در این دوره اعتکاف علمی خود را می گذرانند.


وی خاطرنشان کرد: اساتیدی که در این دوره مشغول آموزش طلاب هستند همگی از اساتید منتخب و تراز اول حوزوی هستند و طلاب شرکت کننده نیز از افراد با استعداد و تیزهوش بوده و در طول این دوره با برخی کتب حوزوی آشنایی پیدا کرده و با سطح علمی خوبی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.


حجت الاسلام قلعه بالایی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تصریح کرد: مهم ترین هدف از برگزاری دوره های آموزشی، تربیت و ارتقای سطح علمی و دینی طلاب است که بتوانند در مسیر تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام با اطلاعات بیشتر و گام های محکم تری قدم بردارند.


وی گفت: خوشبختانه سعی کرده‌ایم در راستای اهداف حوزه علمیه و شکوفایی استعدادهای طلاب فعالیت‌های ثمر بخشی انجام دهیم که بتوانیم پایه‌های دین اسلام را محکم کنیم./857/ت302/ی

ارسال نظرات