۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۸۲۰۵۲
مدیریت ‌آموزش معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری اعلام کرد؛

معینه‌های حج بدون آزمون در سطح3 پذیرش می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بانوان معین ساکن قم برای سطح 3 رشته تبلیغ با گرایش حج بدون آزمون پذیرش می‌شوند. آمار پذیرش محدود است و کسانی که زودتر اقدام کنند در اولویت قرار می‌گیرند.
آزمون

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بانوان معین ساکن قم برای سطح 3 رشته تبلیغ با گرایش حج بدون آزمون پذیرش می‌شوند.

 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با جامعه الزهراء(س)، تعداد محدودی از خواهران معینه حج می توانند بدون آزمون در رشته تبلیغ با گرایش حج در مقطع سطح 3 مشغول به تحصیل شوند.

 

مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، آخرین مهلت ثبت نام را 10 شهریور ماه اعلام کرده است.

 

متولدین سال 1349 به بعد، متاهل بودن، سکونت در قم، داشتن مدرک سطح 2 و طی کردن مراحل جذب و گزینش در بعثه به عنوان معینه کاروان از جمله شرایط پذیرش در این رشته تبلیغی برای معینه‌ها اعلام شده است.

 

شایان ذکر است، علاقه‌مندان جهت ثبت نام می بایست پس از دریافت معرفی نامه از مدیریت آموزش بعثه (به نشانی: قم خیابان دورشهر – کوچه 15 – پلاک 6) به جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند.

 

مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرده است که با توجه به محدودیت پذیرش، اولویت با کسانی است که زودتر مراجعه کنند.

 

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره 37734919 و پیش شماره 025 داخلی 115 تماس بگیرند./1330/د101/ف

 

ارسال نظرات