۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۸۲۶۸۵
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا:

فرهنگ رضوی حقیقت اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: در پرتو فرهنگ رضوی ما شاهد جهانی امن و سرشار از آرامش خواهیم بود زیرا فرهنگ رضوی حقیقت اسلام ناب محمدی است.
سيد جواد جعفري، مديرعامل بنياد امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد جعفری مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ظهر امروز در همایش بین‌المللی تکریم بانوان مروج فرهنگ رضوی که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: شناسایی چهره‌های تاثیرگذار در زمینه ترویج و نشر فرهنگ رضوی در طول سالها برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی در سطح بین‌الملل انجام شده است.

 

وی افزود: بسیاری از مهمانان خارجی شرکت‌کننده در مراسم این همایش خدمات برجسته‌ در حوزه مکتب رضوی داشتند که موفق به دریافت عنوان خادم رضوی شدند و ما وظیفه خود می‌دانیم که از آنها تکریم و تجلیل به عمل آوریم.

 

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) عنوان کرد: امروز ترویج و تبین فرهنگ اسلام ناب محمدی و رساندن پیام امام رضا(ع) به دنیا وظیفه همه ما مسلمانان است و امیدواریم که ترویج این امر مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهیم.

 

جعفری اظهار داشت: از ویژگی‌های جشنواره امام رضا(ع) در سال جاری انتشار و توزیع چندین نشریه درباره ویژگی‌های آن حضرت و 20 مستند به شش زبان مختلف دنیا است.

 

وی ابراز کرد: اساسنامه مجمع خادمان رضوی تصویب شده که اعضای آن از خادمان رضوی کشورهای مختلف است.

 

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: در پرتو فرهنگ رضوی ما شاهد جهانی امن و سرشار از آرامش خواهیم بود زیرا فرهنگ رضوی حقیقت ناب اسلام محمدی است.

 

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ رضوی فرهنگی است که با دشمنان بر اساس مدارا رفتار کرده و دست کسانی را که در این مسیر قدم و یا قلم می‌زنند به گرمی می‌فشارد./807/پ202/ب4

ارسال نظرات