۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۸۲۹۵۸
در آستانه ولادت امام رضا صورت می گیرد؛

برگزاری جشن ولایت در مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا مشهد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد از برگزاری جشن ولایت در جهت ترویج اندیشه و سیره ائمه اطهار(ع) در این مدرسه علمیه خبر داد.
دهه کرامت

خانم دهقان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد جشن ولایت را با هدف ترویج اندیشه و سیره ائمه اطهار(ع) برگزار می کند.

 

وی گفت: امام رضا(ع) دریای کرامت و فضایل هستند که حتی دشمنان نیز به آن اعتراف داشتند و در این برهه زمانی، ما به عنوان مبلغان دین الهی باید مروج فرهنگ و سیره ائمه اطهار(ع) باشیم تا اندیشه و رفتار این بزرگوارن را به جهان نشان بدهیم.

 

دهقان با اشاره به این که در این نشست خانم زوارزاده از اساتید این مدرسه سخنرانی خواهند کرد، ابراز کرد: طلاب جدیدالورود این مدرسه برای شرکت در این مراسم دعوت شدند و در این جشن، از آن ها پذیرایی خواهد شد.

 

این استاد حوزه علمیه خواهران مشهد به دیگر فعالیت‌های فرهنگی این مدرسه در دهه کرامت اشاره و اظهار کرد: روز ولادت حضرت معصومه(س) مراسم اختتامیه کلاس های مهد کوثر مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) برگزار شد.

 

دهقان افزود: طلاب مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در روز ولادت حضرت معصومه(س) در مراسم گلباران حرم امام رضا(ع) شرکت کردند، در این طرح طلاب همراه با دیگر بانوان در میدان شهدا تجمع کردند و برای گلباران حرم امام رضا(ع) به سمت حرم رضوی حرکت کردند.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با اشاره به ابن که مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد پذیرای عموم بانوان است، گفت: این نشست، سه شنبه سوم شهریور ماه در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار می‌شود./1309/ت302/ح

ارسال نظرات