۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۸۴۴۳۶
صفار هرندی با تاکید بر لزوم هوشیاری مسؤولان؛

برجام می تواند راهی برای نفوذ دشمن در کشور باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نفوذ دشمن در جامعه اسلامی ممکن است از راه مذاکرات هسته ای و توافق برجام در داخل کشور انجام شود.
صفار هرندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع مردم مراغه در مسجد شهدای این شهر به تشریح اهداف دشمنان نظام اسلامی از نفوذ به کشور پرداخت و اظهار داشت: دشمن با نفوذ در داخل، جایگاه رهبری و اتحاد و وحدت نیروهای ارزشی را نشانه رفته است.


وی با بیان این‌که دشمن در جامعه اسلامی ممکن است از راه مذاکرات هسته ای و توافق برجام در داخل کشور انجام شود، خاطرنشان کرد: البته نظارت دقیق و ارایه راهکارهای اصولی و داهیانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران این توطئه دشمنان نظام را خنثی خواهد کرد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که دشمنان از نفوذ در نظام اسلامی ایران اهداف مختلفی را دنیال می کنند، گفت: نفوذ، یعنی ایجاد تغییر اساسی در رفتار و دیدگاه یک ملت به صورت مرحله به مرحله که در آن دشمن می تواند ضربات جبران ناپذیری به اعتقادات و ارزش ها وارد کند.


صفار هرندی با اشاره به این‌که دشمنان بعد از نفوذ در کشور تا تغییر نظام و استحاله فرهنگی و هویتی ملت ایران پیش خواهند رفت، افزود: اگر اکنون در قالب توافق هسته ای اجازه بازدید از برخی مراکز هسته ای و تعلیق بعضی فعالیت ها داده می شود، به دلیل پاسخ به شبهات ایجاد شده از سوی قدرت های غربی است.


وی با تأکید بر این‌که نباید حل تمام مشکلات اقتصادی کشور را در رفع تحریم‌ها و توافق هسته‌ای با غرب گره زده شود، تصریح کرد: این‌که فکر کنیم با یک توافق تمامی مشکلات کشور حل خواهد شد، تفکری اشتباه است، چراکه قبل از تشدید تحریم‌های اقتصادی نیز با مشکلات عدیده‌ای رو به رو بوده ایم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که حضور ایران در مذاکرات هسته‌ای نشأت گرفته از استقلال، قدرت و اقتدار نظام اسلامی با رهبری ولایت فقیه بوده است، خاطرنشان کرد: این مذاکرات ثابت کرد که ایران با قدرت در برابر قدرت های غربی ایستاده و در راستای احقاق حقوق حقه خود عقب‌نشینی نمی کند.


وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی شهادت دکتر رجایی و حجت الاسلام باهنر را ناشی از نفوذ دشمن در داخل کشور دانست و گفت: شهادت این بزرگواران موجب وارد آمدن ضربات روحی بزرگی به جامعه در آن زمان بود، اما پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی نشان داد که راه انقلاب با خون شهیدان تداوم خواهد یافت.


صفار هرندی در پایان با تأکید بر پیروی از خط ولایت فقیه برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب درصدد جدایی میان امام و امت هستند، ضمن ‌آن‌که سعی دارند با تخریب شأن و جایگاه ولایت فقیه مردم را از نظام اسلامی دلسرد و میان آن ها تردید ایجاد کنند./935/پ202/ج 

ارسال نظرات