۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۸۴۸۶۸
امام جمعه موقت کاشان:

با تصویب برجام می‌توان از تکرار یک ترکمنچای دیگر جلوگیری کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با اشاره به نص قانون اساسی، تعهدات موجود در برجام نیاز به تصویب در مجلس شورای اسلامی دارد، گفت: عدم تصویب برجام از طریق ساز وکار قانونی موجب ایجاد حسرت و تبعات پساتحریمی برای ملت و کشور ما نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: توافق ها و عهد نامه‌های بین‌المللی که برای ملت ایران تعهد آور است، باید با تصویب مجلس شورای اسلامی نهایی شود.

وی افزود: به اعتراف تمامی کارشناسان، قطعا مواردی در برجام وجود دارد که برای ایران اسلامی تعهد به دنبال دارد که طرف مذاکره نیز بر این مهم اذعان داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام با اشاره به این که برجام تعهدات ده ساله و یا پانزده ساله برای ایران به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: برخی تعهدات نظارتی برجام، تا ابد برای ایران وجود خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به ادعای برخی مبنی بر این که برجام را تصویب نمی‌کنند چرا که مربوط به ملت ایران نمی شود، گفت: تصویب برجام باید از طریق سازوکار قانونی طی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام با تأکید بر این که برجام باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد، گفت: تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی موجب جلوگیری از تکرار قرارداد ترکمنچای می شود.

امام جمعه موقت شهرستان کاشان در پایان گفت: عدم تصویب برجام از طریق سازو کار قانونی موجب ایجاد حسرت و تبعات پساتحریمی برای ملت و کشورمان خواهد شد./1307/303/ب3

 

ارسال نظرات