۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۸۵۲۳۵
وزیر سابق اطلاعات:

عده ای به دنبال اصلاحات آمریکایی در داخل کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق اطلاعات گفت: عده ای از افراد در داخل کشور دنبال اصلاحات آمریکایی هستند که باید گروه های مردم و مذهبی با بصیرت جلوی این کار ها را بگیرند.
حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي حجت الاسلام حيدر مصلحي حجت الاسلام حيدر مصلحي حجت الاسلام والمسلمين مصلحي وزير سابق اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در گردهمایی اصولگرایان کرمان که  عصر پنجشنبه در مسجد امام حسین(ع) کرمان برگزارشد، گفت: نیرو های ارزشی در کشور، امروز یک موقعیت خاصی را دارند که باید یک هماهنگی و وحدت را در بین خود ایجاد کنند.

 

وی افزود: حفظ چارچوب نظام اسلامی در کشور می تواند نظام خوبی را برای مردم به رقم بگذارد و اگر کسی از این چارچوب حکومت اسلامی خارج شود، نمی تواند یک فرد انقلابی موفق برای کشورش باشد.

 

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به این که دغدغه اصلی تمام افراد، بایدحفظ منافع اسلامی باشد، اظهار داشت: ایجاد حکومت اسلامی، بیداری اسلامی و زمینه سازی کشور برای ظهور امام زمان(عج) سه هدف بزرگ امام بود که ما مردم باید این هداف را در کار خود داشته باشیم.

 

وی بیان داشت: نیرو های ولایی کشور در کلیات، مسیر خوبی را دارند اما برای برنامه ریزی ها در جزئیات باید هماهنگی بیشتری در بین افراد خود داشته باشند.

 

وزیر سابق اطلاعات کشور با اشاره به این که تقسیم کار در کشور در بین افراد و گروها باید شکل بگیرد و کار ها به خوبی پیش برود، خاطرنشان کرد: جهت گیری های تمام گروه ها مشخص بوده اما باید اهداف خودمان را اجرایی کنیم و با اجرا کردن است که یک گروه خوبی برای کشور می باشیم.

 

وی یادآور شد: جامعه نسل جوان نیاز به گفتمان های رهبری و امام دارند که این کار را باید گروه ها و روحانیت برای مردم انجام دهند و گرنه نسل جوان فریب دشمن را می خورد و از رهنمود های امام و رهبر دور می شوند.

 

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که نسل جوان نیاز به تبیین گفتمان امام و رهبری دارند،خاطرنشان کرد: خواص کشور نباید به راحتی از کنار صحبت های رهبر انقلاب بگذرند و باید تا می توانند به آن ها عمل کنند زیرا راه پیشرفت کشور با عمل کردن به صحبت های مقام معظم رهبری به دست می آید.

 

وی تأکید کرد: یکی از اهداف دشمن در کشور ایران این است که می خواهند نسل جوان، از بیانات رهبر کبیر انقلاب دور باشند چون می دانند که با عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمن نابود خواهد شد.

 

وزیر سابق اطلاعات کشور با توجه به این که مقام معظم رهبری در 14خرداد 7 اصل حکومت اسلامی را برای مردم بیان کرد، اظهار داشت: اثبات اسلام و دور بودن از اسلام آمریکایی یکی از اصول مردم ایران و خواص جامعه باید باشد.

 

وی یادآور شد: ریل گذاری سیاسی جدید برخی افراد و جریانات برای مقابله با رهنمود های امام و رهبر، از کار های دشمن است که برخی از افراد داخل کشور، می خواهند ارزش های مردم را کم رنگ و از بین ببرند.

 

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به این که تغییر نظام ارزش ها توسط برخی افراد و جریانات، در کشور صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: عده ای از افراد در داخل کشور دنبال اصلاحات آمریکایی هستند که باید گروه های مردم و مذهبی با بصیرت جلوی این کار ها را بگیرند.

 

وی اظهار داشت: امروز 15تا20درصد مشکلات فقط به سبب تحریم بوده و دیگر مشکلات اقتصادی کشور به دلیل درست نبودن مدیریت مسولین است که باید مدیریت خوبی را بر روی اقتصاد کشور داشته باشند.

 

وزیر سابق اطلاعات کشور بیان داشت: کنار آمدن با آمریکا یکی از چارچوب های دشمن برای مبارزه با تحریم ها است که باید گروه مذاکره کننده هیچ موقع با آمریکا کنار نیایند و محکم از منافع ملی و خطوط قرمز دفاع کنند.

 

وی در پایان با توجه به این که دشمن می خواهد ایران حمایت خود را از کشور های لبنان، سوریه، فلسطین و یمن بردارد، گفت: اقتصاد مقاومتی یک فرصت بزرگ برای ایران است که بزرگان کشور باید این فرصت بزرگ را قدر بدانند و آن را در کشور عملی کنند./972/پ202/ج

ارسال نظرات